Tak for mens-støv, men nu et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
19 svar
3 synes godt om
22. januar 2016

grinny

Havde jo håbet på mens kom til tiden så jeg ville få svar idag om vi gik igennem.

Nu skulle jeg til at gå i seng og gik derfor på toilettet og der er så lidt blod på papiret, altså mens er begyndt at starte, men kl. er jo næsten 22.30 så vil i ikke sige at den først gælder for imorgen?
Og at jeg så skal ringe ind på telefonsvareren imorgen som 1. mens dag?

Og gider i så lige krydse så vi ikke bliver afvist igen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2016

Sedigfor

Har faktisk tænkt på det samme, men den er jo startet idag ik?

Anmeld Citér

22. januar 2016

o1Mutte

grinny skriver:

Havde jo håbet på mens kom til tiden så jeg ville få svar idag om vi gik igennem.

Nu skulle jeg til at gå i seng og gik derfor på toilettet og der er så lidt blod på papiret, altså mens er begyndt at starte, men kl. er jo næsten 22.30 så vil i ikke sige at den først gælder for imorgen?

Dronninglund siger at den skal være startet inden kl 12. Så jo det er i morgen  

Anmeld Citér

22. januar 2016

grinny

Sedigfor skriver:

Har faktisk tænkt på det samme, men den er jo startet idag ik?

Jo, men man skal ringe når menstruationen er gået rigtig igang og lige nu er der lidt når jeg tørre mig men så ikke mere - og jeg kunne jo egentlig være gået i seng kl. 22 og så ikke opdaget det før imorgen? 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Krydserfingre

grinny skriver:

Hvis du ikke bløder sådan solid mens blod så vil jeg sige den starter fra i morgen held lg lykke 

Anmeld Citér

22. januar 2016

grinny

o1Mutte skriver:

Dronninglund siger at den skal være startet inden kl 12. Så jo det er i morgen  

12 middag? Synes en gang jeg havde hørt noget om kl. 18 - men det er aldrig noget Riget har talt om 

Anmeld Citér

22. januar 2016

o1Mutte

grinny skriver:

12 middag? Synes en gang jeg havde hørt noget om kl. 18 - men det er aldrig noget Riget har talt om 

Ja 12 middag, det er jeg i hvert fald ret sikker på  

Anmeld Citér

22. januar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Du kan jo igså risikere at det "bare" er en pletblødning, i realiteten. Så jo den gælder først fra i morgen 

jeg kan godt nogle gange pletblødning nogle få gange nogle dage inden den rigtige menstraution. Lidt underligt. Men regner først ny cyklus fra når den starter rigtigt

Anmeld Citér

22. januar 2016

grinny

Krydserfingre skriver:

Hvis du ikke bløder sådan solid mens blod så vil jeg sige den starter fra i morgen held lg lykke 

Kun blod første gang jeg tørrede mig anden gang var der ikke noget på papiret 

Anmeld Citér

22. januar 2016

grinny

o1Mutte skriver:

Ja 12 middag, det er jeg i hvert fald ret sikker på  

Jeg tæller fra imorgen - så skal jeg også først derind mandag hvis vi kommer igennem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.