Jeg er træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
6 svar
7 synes godt om
22. januar 2016

Anonym trådstarter

jeg har brug for at snakke med nogen neutrale mennesker! 

Jeg er så træt, træt af at mig og mine piger altid bliver valgt fra! (Den store pige er min bonus pige)! Venner bliver altid prioritet før os herhjemme.. Det som om x bare køre sit eget show. 

I sommer tog mig og pigerne selv på ferie fx fordi x ikke kunne få ferie, men finder så ud af senere at x havde taget fri de dage og bare bærret hjemme! Det gør så ondt! 

X drikker øl hver weekend, også for meget til at køre (som jeg har givet klart udtryk for jeg ikke vil have) vi har haft den snak mange gange og det virker i sæt fra 1-5 uger, så er det det samme! Fx idag da x fik fri, ringer og siger x kommer hjem, 5 min senere ringer x at kammeratens bil er gået i stykker og skal trækkes på værksted jeg giver igen klart udtryk for igen at jeg ikke vil vi herhjemme kommer i anden række og svaret er "det belønner sig i sidste ende" og det forstår jeg bare ikke! Hvorfor kommer x ikke hjem? Og jeg ved når x kommer hjem har x igen drukket øl! Det gør så ondt indeni og jeg kan snart ikke mere han snakker så grimt til mig og pigerne, brokker sig fx over klumper i sovsen! 

Deltager ikke til daglig, når x kommer hjem ligger x og spiller på telefon eller sover! 

det er så stor en beslutning! Hvad hvis jeg ikke får min pige med, han ikke vil skrive under.. Hun skal til x til samvær, hvis jeg holder ud er jeg her jo hele tiden for hende! Men jeg føler bare ikke jeg kan mere! Det ovenstående har stået på i hvert fald et år, jeg har bare fået nok! 

Tak fordi du læste med, hvis du kom så langt! Måtte bare ud med nogen af mine frustrationer! Til nogen som er neutrale! Jeg vil jo heller ikke ødelægge "kernefamilien" ! Men den er godtnok ikke som jeg håbede

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2016

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Jeg er så træt, træt af at mig og mine piger altid bliver valgt fra! (Den store pige er min bonus pige)! Venner bliver altid prioritet før os herhjemme.. Det som om x bare køre sit eget show. 

I sommer tog mig og pigerne selv på ferie fx fordi x ikke kunne få ferie, men finder så ud af senere at x havde taget fri de dage og bare bærret hjemme! Det gør så ondt! 

X drikker øl hver weekend, også for meget til at køre (som jeg har givet klart udtryk for jeg ikke vil have) vi har haft den snak mange gange og det virker i sæt fra 1-5 uger, så er det det samme! Fx idag da x fik fri, ringer og siger x kommer hjem, 5 min senere ringer x at kammeratens bil er gået i stykker og skal trækkes på værksted jeg giver igen klart udtryk for igen at jeg ikke vil vi herhjemme kommer i anden række og svaret er "det belønner sig i sidste ende" og det forstår jeg bare ikke! Hvorfor kommer x ikke hjem? Og jeg ved når x kommer hjem har x igen drukket øl! Det gør så ondt indeni og jeg kan snart ikke mere han snakker så grimt til mig og pigerne, brokker sig fx over klumper i sovsen! 

Deltager ikke til daglig, når x kommer hjem ligger x og spiller på telefon eller sover! 

det er så stor en beslutning! Hvad hvis jeg ikke får min pige med, han ikke vil skrive under.. Hun skal til x til samvær, hvis jeg holder ud er jeg her jo hele tiden for hende! Men jeg føler bare ikke jeg kan mere! Det ovenstående har stået på i hvert fald et år, jeg har bare fået nok! 

Tak fordi du læste med, hvis du kom så langt! Måtte bare ud med nogen af mine frustrationer! Til nogen som er neutrale! Jeg vil jo heller ikke ødelægge "kernefamilien" ! Men den er godtnok ikke som jeg håbede

Hvor er din bonuspiges mor henne i det her og ved hun hvad der foregår? 

Hvis det var mig, var jeg fløjet fra reden i det øjeblik jeg havde fundet ud af, at han havde holdt ferie uden os ovenpå en løgn 

Synes du selv at din pige skal lære disse værdier eller mangel på samme, vil du ha' hun kommer til at opføre sig sådan? 

Anmeld Citér

22. januar 2016

modesty

Anonym skriver:

Kan du sætte nogle præcise ord på hvorfor du bliver sammen med ham? 

Anmeld Citér

22. januar 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
modesty skriver:

Kan du sætte nogle præcise ord på hvorfor du bliver sammen med ham? 

Jeg tænker PRÆCIS det samme. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

FruK

Klumpe-dumpe skriver:

Hvor er din bonuspiges mor henne i det her og ved hun hvad der foregår? 

Hvis det var mig, var jeg fløjet fra reden i det øjeblik jeg havde fundet ud af, at han havde holdt ferie uden os ovenpå en løgn 

Synes du selv at din pige skal lære disse værdier eller mangel på samme, vil du ha' hun kommer til at opføre sig sådan? 

Enig - det virker da ikke som om han er særlig interesseret i at være i en familie.

Det er en hård beslutning at gå fra hinanden når man har børn. På den anden side viser du lige nu børnene at det er ok, at han er så ligeglad med jer, og at man bare skal finde sig i det.

Anmeld Citér

22. januar 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg tænker lidt hun ikke går fordi hun ikke vil miste sin bonus datter. 

Tænker du skal snakke med bio mor omkring om hun kan blive ved dig 

Det virker ikke som om faren er værdig eller voksen nok til at kunne have hende selv. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Newsence

du kan til en hver tid snakke med bio mor omkring samvær med bonusdatter. Bio mor kan IKKE nægte far samvær hvis der er en aftale, men derfor kan du jo godt også have noget samvær hvis bio mor er ok med det. I kan evt. sammen ansøge om at samvær rykkes over til dig og at hans begrænses, men det er et stor indgreb så der skal virkelige gode grunde til.. At han vælger fra når du jo er der for hende er ikke nok. Hans drikkeri skal være til fare for hende.. 

Ellers må dig og bio mor snakke om en særskilt samværsordning ( husk på skrift) hvis boi mor vil undværre datter det mere

Er selv bonus mor og desværre har man ingen rettigheder men masser af forpligtelser.. Det er øv men krigens vilkår 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.