jeg har brug for at snakke med nogen neutrale mennesker!
Jeg er så træt, træt af at mig og mine piger altid bliver valgt fra! (Den store pige er min bonus pige)! Venner bliver altid prioritet før os herhjemme.. Det som om x bare køre sit eget show.
I sommer tog mig og pigerne selv på ferie fx fordi x ikke kunne få ferie, men finder så ud af senere at x havde taget fri de dage og bare bærret hjemme! Det gør så ondt!
X drikker øl hver weekend, også for meget til at køre (som jeg har givet klart udtryk for jeg ikke vil have) vi har haft den snak mange gange og det virker i sæt fra 1-5 uger, så er det det samme! Fx idag da x fik fri, ringer og siger x kommer hjem, 5 min senere ringer x at kammeratens bil er gået i stykker og skal trækkes på værksted jeg giver igen klart udtryk for igen at jeg ikke vil vi herhjemme kommer i anden række og svaret er "det belønner sig i sidste ende" og det forstår jeg bare ikke! Hvorfor kommer x ikke hjem? Og jeg ved når x kommer hjem har x igen drukket øl! Det gør så ondt indeni og jeg kan snart ikke mere
han snakker så grimt til mig og pigerne, brokker sig fx over klumper i sovsen!
Deltager ikke til daglig, når x kommer hjem ligger x og spiller på telefon eller sover!
det er så stor en beslutning! Hvad hvis jeg ikke får min pige med, han ikke vil skrive under.. Hun skal til x til samvær, hvis jeg holder ud er jeg her jo hele tiden for hende! Men jeg føler bare ikke jeg kan mere! Det ovenstående har stået på i hvert fald et år, jeg har bare fået nok!
Tak fordi du læste med, hvis du kom så langt! Måtte bare ud med nogen af mine frustrationer! Til nogen som er neutrale! Jeg vil jo heller ikke ødelægge "kernefamilien" ! Men den er godtnok ikke som jeg håbede

Anmeld
Citér