Testede meget svagt positiv d. 25/12 og fint positiv d. 28/12..
Var til første scanning d. 12/1 meget tidligt, men skal følges tæt i min graviditet, der var kun en Tom fostersæk får taget blodprøver, har fint stigende hcg, scanning igen mandag d. 18/1 stadigvæk en Tom fostersæk lægen begynder her at snakke om en kirurgisk abort, jeg afslår, får taget ny blodprøve stadigvæk fint stigende hcg, bliver kaldt på gyn afdelingen onsdag d. 20/1 stadigvæk en Tom fostersæk, har ingen smerter eller ubehag, der bliver igen snakket om et kirurgisk indgreb, fortæller dem, at jeg ikke er klar til det endnu, jeg vil have længere tid, bilder mig selv ind det blot er en langsom starter, at jeg ikke er så langt henne, og alle mulige ting, nok en form for benægtelse for hvordan virkelighed er, jeg beder dem om 14 dage, står nu med en tid til scanning hvis der intet er at se, sendes jeg videre til kirurgisk indgreb d. 3/2..
har alm graviditet symptomer som sidst jeg fik et barn, ingen smerter eller ubehag ..
håber og ber til den dukker frem om 12 dage, selvom jeg nok os på sin hvis er indstillet på det er slut for mig i denne omgang ..
Anmeld
Citér