Dumme test!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er den positiv når stregerne er så langt fra hinanden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

726 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2016

Miss LT

Er i behandling og prøver at blive gravid, men har aldrig kunne lave en positiv graviditetstest. I dag er jeg to dage over tid, hvilket jeg ikke har prøvet før, så glædede mig helt til at teste.

... Møg test, ingen synlig streg Da jeg vil smide den ud, taber jeg den og den går fra hinanden og inden under det lille stykke papir inden testfeltet er der en ekstra lyserød streg  hvad dælen betyder den? 

Har læst om skyggestreger før, men de skulle vidst være farveløse og den her er lyserød. 

Er jeg så heldig det betyder positiv eller er det bare et eller andet der har samlet farve til sig og ikke betyder noget andet end ønsketænkning 

God fredag til alle og må der være masser af positive tests derude 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2016

mija

Det ville være nemmere at bedømme med et billede. Men jeg lagde et billede op for noget tid siden, med sådan en ekstra streg, og der fik jeg fortalt at det bare var der urinen samlede sig, og derfor ikke betød en positiv test..

Anmeld Citér

22. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Er det ikke bare der urinen samles? 

Prøv at lægge et billede op af testen.

Anmeld Citér

22. januar 2016

Miss LT

Men hvis i har prøvet det, så er det nok bare det samme for mig, at det er urinen som har lavet en streg. Øv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. januar 2016

modesty

Miss LT skriver:

Men hvis i har prøvet det, så er det nok bare det samme for mig, at det er urinen som har lavet en streg. Øv 

Den er helt sikkert ikke positiv. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Miss LT

modesty skriver:

Den er helt sikkert ikke positiv. 

Tænkte det nok. Men blev lidt glad da det var første "streg" jeg havde lavet. Så er det tilbage til tålmodigheden og vente på mens og ny omgang behandling - tak for dit svar 

Anmeld Citér

22. januar 2016

jenny4

Men hvis du er to dage over tid og din mens ellers kommer regelmæssigt, så kunne du da prøve at teste igen..

Anmeld Citér

22. januar 2016

Rockertand

Miss LT skriver:

Er i behandling og prøver at blive gravid, men har aldrig kunne lave en positiv graviditetstest. I dag er jeg to dage over tid, hvilket jeg ikke har prøvet før, så glædede mig helt til at teste.

... Møg test, ingen synlig streg Da jeg vil smide den ud, taber jeg den og den går fra hinanden og inden under det lille stykke papir inden testfeltet er der en ekstra lyserød streg  hvad dælen betyder den? 

Har læst om skyggestreger før, men de skulle vidst være farveløse og den her er lyserød. 

Er jeg så heldig det betyder positiv eller er det bare et eller andet der har samlet farve til sig og ikke betyder noget andet end ønsketænkning 

God fredag til alle og må der være masser af positive tests derude 

Øv, den er negativ.

Som en sidebemærkning, så er der ikke noget forkert i altid at fjerne plastikken omkring testen, i bund og grund er plastikken jo kun ekstra affald (og forurening) omkring det egentlige produkt, nemlig strimmeltesten, så hvis du selv køber, så køb almindelige strimmelteste, alt andet er spild af penge. 

Anmeld Citér

23. januar 2016

Miss LT

I havde ret i den var bragene negativ.

Utroligt hvad ønsket om de to streger kan gøre ved ens fornuft. Jeg vidste det jo godt, men det er samtidig det tætteste jeg har været på to streger, så ønsket vandt over fornuften.

Måttw ringe til klinikken og bestille tid til en ny inseminering, så håber min krop er bedre forberedt den her gang og giver mig de to ønske streger og en sund lille baby.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.