Hvornår skal man reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. januar 2016

Anonym trådstarter

Hvornår skal man reagere på mindre liv ? 

Jeg er i uge 30, de sidste 3 dage har hans bevægelse/spark virkede meget "doven" i det 

er det normalt i den her tid af graviditeten? 

Var til jordmoder i tirsdsg der var alt ok, sidste uge var jeg på fødegangen og få kørt ctg pga jeg ikke havde mærkede ham på samme måde ligesom nu, der så alt også fint ud

men jeg tvivler bare neget på om alt er okay når hans spark er blevet mere stille....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Han får jo mindre og mindre plads, så bevægelserne vil jo ændre sig. Han kan ikke tumle vildt meget rundt længere. 

Hvis du mærker ham dagligt, så er det ok. Men lyt til din mavefornemmelse. Føler du dig utryg, eller at noget er galt, så reager på det. 

Det er derfor FG er der.

Anmeld Citér

22. januar 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Han får jo mindre og mindre plads, så bevægelserne vil jo ændre sig. Han kan ikke tumle vildt meget rundt længere. 

Hvis du mærker ham dagligt, så er det ok. Men lyt til din mavefornemmelse. Føler du dig utryg, eller at noget er galt, så reager på det. 

Det er derfor FG er der.

Okay tak

ser lige morgen an  har mærket ham her til morgen en enkelt gang.

Anmeld Citér

22. januar 2016

Valle81

Jeg synes bevægelserne ændret sig fra at være kung du til at være mere glidende og roterende.

Der bliver mindre og mindre plads at udfolde sig på.

Anmeld Citér

22. januar 2016

Babysoon

Den nye brevkasse herinde er der en Jordemoder som har svaret på lignende spørgsmål. Hun opfodrer til at opsøge FG hvis man mærker markant ændring. Når du nu har fået kørt CTG en anden dag hvor du oplevede det samme, og hvor alt var ok, så ville jeg tage det som tegn på, at hans bevægelser bare har ændret sig. Jeg har også oplevet at det de sidste par dage er blevet mere rullende bevægelser fremfor spark, og det har været sværere at mærke baby.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.