Ang. udbetaling af erstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2016

Anonym trådstarter

Nogle herinde, som har fået udbetalt erstatning ifbm. med en arbejdsskade, efter Arbejdsskadestyrelsen har afgjort sagen?
Jeg ved det er forsikringsselskabet igennem mit tidligere arbejde, som skal udbetale beløbet.. Men hvor længe går der?
Det er 14 dage siden, sagen blev afgjort..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2016

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Nogle herinde, som har fået udbetalt erstatning ifbm. med en arbejdsskade, efter Arbejdsskadestyrelsen har afgjort sagen?
Jeg ved det er forsikringsselskabet igennem mit tidligere arbejde, som skal udbetale beløbet.. Men hvor længe går der?
Det er 14 dage siden, sagen blev afgjort..

Det stod i det papir, jeg fik med afgørelsen, hvor lang tid der ca. ville gå.

Jeg kan dog ikke huske præcis, hvor lang tid, der gik. Det føltes som meget lang tid. Måske gik der én mdr.

Anmeld Citér

22. januar 2016

Mom2beIhope

Jeg har fået udbetalt erstatning ifm. en bilulykke og jeg mener at der i brevet fra både min egen ulykkesforsikring samt i brevet fra modpartens forsikring stod hvornår de ville udbetale

Anmeld Citér

22. januar 2016

MetteDN

Fra afgørelsen har du 4 uger til at klage, gør du ikke det bliver du udbetalt derefter

Anmeld Citér

22. januar 2016

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Det stod i det papir, jeg fik med afgørelsen, hvor lang tid der ca. ville gå.

Jeg kan dog ikke huske præcis, hvor lang tid, der gik. Det føltes som meget lang tid. Måske gik der én mdr.

Tak :)

Stod intet her, andet end at det var forsikringsselskabet som tidligere arbejdsplads brugte, som skulle udbetale pengene

Anmeld Citér

22. januar 2016

Anonym trådstarter

Mom2beIhope skriver:

Jeg har fået udbetalt erstatning ifm. en bilulykke og jeg mener at der i brevet fra både min egen ulykkesforsikring samt i brevet fra modpartens forsikring stod hvornår de ville udbetale

Men det er ikke det samme :) Her er det en arbejdsskade, så der er eget forsikringsselskab ikke inden over :)

Der stod intet i brevet fra arbejdsskadestyrelsen

Anmeld Citér

22. januar 2016

Mom2beIhope

Anonym skriver:

Men det er ikke det samme :) Her er det en arbejdsskade, så der er eget forsikringsselskab ikke inden over :)

Der stod intet i brevet fra arbejdsskadestyrelsen

Min sag var også inde over arbejdsskadestyrelsen da det er dem, som håndtere klager osv.

Har du prøvet at ringe til dem og høre hvad du kan forvente?

Anmeld Citér

22. januar 2016

DortheL

Til sagen var afgjort, gik der en uges tid. 

Hvis du har ulykkesforsikring skal du også melde skaden der ;-) Og ligeledes hvis du har en forsikring ved din fagforening. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Anonym trådstarter

Til sagen var afgjort, gik der en uges tid. 

Hvis du har ulykkesforsikring skal du også melde skaden der ;-) Og ligeledes hvis du har en forsikring ved din fagforening. 

Skaden er sket for knap 5 år siden, dengang havde jeg ikke forsikring.. Udover den på arbejdet, som også er den der udbetaler erstatningen :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.