fastelavnstønder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2016

AJ14

Hej 

Hvilken Tønde ville I købe til en flok piger på 4 år. Træ eller pap, lille eller stor ? De bliver ikke mange. Overvejer en pap tønde men ved ikke om den går i stykker med det samme. Modsat så er jeg bange for at træ tønden tager for lang tid. Det er kun piger der skal slå på den og de fleste er 4 år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
AJ14 skriver:

Hej 

Hvilken Tønde ville I købe til en flok piger på 4 år. Træ eller pap, lille eller stor ? De bliver ikke mange. Overvejer en pap tønde men ved ikke om den går i stykker med det samme. Modsat så er jeg bange for at træ tønden tager for lang tid. Det er kun piger der skal slå på den og de fleste er 4 år. 

jeg ville købe en stor pap tønde. Der hvor vi plejer at være til fastelavn er der en pap tønde gil børn i alderen 0-5 år sidste år var de ca 25 børn til at slå på den. Størstedelen var fra 3 år. Og alle fik slået på den ca 5 gange.

evt hvis den falder ned for hurtigt kan du jo hav en ekstra.

hvis de ikke er ret mange vil det tage alt for kan tid. Jeg arbejder i en børnehave. Og alle de 3-4 årige havde sn tønde sidste år og efter alle havde slået 5-7 gange gad de fleste ikke mere de var 30 3-4 årige. Så vi voksne måtte i gang med at hjælpe så det skete bare lidt og de kunne blive færdige.

Anmeld Citér

21. januar 2016

TNBC

AJ14 skriver:

Hej 

Helt sikkert pap, ellers kan det komme til at tage alt for lang tid og de så pludselig ikke gider mere, fordi det er for svært.

Anmeld Citér

21. januar 2016

EnGodMor

Ville købe en lille i træ, og på forhånd selv lige have slået på den, så bliver den nemmere for børnene at slå ned.

Anmeld Citér

23. januar 2016

AJ14

TNBC skriver:

Helt sikkert pap, ellers kan det komme til at tage alt for lang tid og de så pludselig ikke gider mere, fordi det er for svært.

Tænker også det bliver pap ☺

Anmeld Citér

23. januar 2016

AJ14

hannetheis skriver:

jeg ville købe en stor pap tønde. Der hvor vi plejer at være til fastelavn er der en pap tønde gil børn i alderen 0-5 år sidste år var de ca 25 børn til at slå på den. Størstedelen var fra 3 år. Og alle fik slået på den ca 5 gange.

evt hvis den falder ned for hurtigt kan du jo hav en ekstra.

hvis de ikke er ret mange vil det tage alt for kan tid. Jeg arbejder i en børnehave. Og alle de 3-4 årige havde sn tønde sidste år og efter alle havde slået 5-7 gange gad de fleste ikke mere de var 30 3-4 årige. Så vi voksne måtte i gang med at hjælpe så det skete bare lidt og de kunne blive færdige.

Ja. Kunne selvfølgelig købe en ekstra så hvis de har lyst til mere så er der mulighed for det.

Anmeld Citér

23. januar 2016

AJ14

EnGodMor skriver:

Ville købe en lille i træ, og på forhånd selv lige have slået på den, så bliver den nemmere for børnene at slå ned.

Ja. Det er selvfølgelig også en mulighed ☺

Anmeld Citér

23. januar 2016

GrønStjerne

Helt klart pap. I børnehaven har de haft de der trætønder og der måtte de voksne slå dem ned. Paptønderne de har købt efterfølgende går meget bedre. Og der er der jo både piger og drenge og op til 6 år.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.