Vil gerne være hurtigt gravid efter abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2016

Nille85

Hej piger. 

Jeg har her for kort tid siden fået en medicinsk abort (MA) grundet en træls kromosomfejl og efterfølgende udskrabning (KA). 

Vi ønsker inderligt bare at blive gravide igen.

Første ÆL er den som før hvor jeg altid har kunnet se det på mit udflåd eller kan det være anderledes nu og hvor hurtigt efter udskrabning kan den komme? 

Håber i vil/kan hjælpe  

Knus den utålmodige  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Desperationen efter en ny graviditet ovenpå en abort er meget, meget normalt. Desværre er det ikke til at sige noget om, hvornår din krop er klar igen og hvornår det lige lader sig gøre. Nogle bliver gravid i næstkommende cyklus, for andre går der måneder eller mere.

Når du stopper med at bløde efter aborten, vil du skulle forbi en ægløsning inden du igen får din næste almindelige menstruation. Derfor kan du principielt godt blive gravid i den periode - men du kan ikke regne med at ægløsning kommer som vanligt. For de fleste tager det lidt længere tid end ved normal cyklus.

For mit eget vedkommende er der som regel gået lidt under en måned fra abort og frem til ægløsning... og så derop ca. to uger til næste menstruation - hvis den altså kommer.

Rigtig meget held og lykke!

Anmeld Citér

22. januar 2016

januar16

Jeg ved ikke om det har noget at sige hvor langt henne du var?

Jeg havde en SA da jeg var 13+0, med efterfølgende udskrab, blødte i 3 uger og fik mens 7 uger efter aborten.

Anmeld Citér

23. januar 2016

spiren2016

I 2011 fik jeg en udskrabning efter MA (uge 11) og blev gravid i 2. Cyklus efter. I dag har jeg lige testet positiv efter SA (uge6) juleaften, altså første cyklus. Så det kan godt gå hurtigt, men alle kroppe er forskellige....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.