Har sårn lidt ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2016

Mo9ca

Er der andre der er i deres tidlige graviditet eller som er forbi den kritiske periode, der har haft forbigående jag i maven, men hvor det ikke har betydet at fostret er gået til grunde?

Knus M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mor8320 skriver:

Er der andre der er i deres tidlige graviditet eller som er forbi den kritiske periode, der har haft forbigående jag i maven, men hvor det ikke har betydet at fostret er gået til grunde?

Knus M

Det kunne godt lyde som ligament smerter. Det er ligamenterne (senerne) rundt om livmoderen der giver sig og giver plads til at den kan vokse. Det kan gøre sindsygt ondt, men er fuldstændig ufarligt.

Anmeld Citér

21. januar 2016

Mo9ca

MummiT skriver:

Det kunne godt lyde som ligament smerter. Det er ligamenterne (senerne) rundt om livmoderen der giver sig og giver plads til at den kan vokse. Det kan gøre sindsygt ondt, men er fuldstændig ufarligt.

Kan man allerede få de smerter i uge 3+6? For det er så langt jeg er.

Anmeld Citér

21. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mor8320 skriver:

Kan man allerede få de smerter i uge 3+6? For det er så langt jeg er.

Det ved jeg ikke, jeg var selv 5+1 da jeg opdagede jeg var gravid... Så har ikke selv prøvet det så tidligt.

Anmeld Citér

21. januar 2016

Mo9ca

MummiT skriver:

Det ved jeg ikke, jeg var selv 5+1 da jeg opdagede jeg var gravid... Så har ikke selv prøvet det så tidligt.

Håber bare virkelig ikke, at det er endnu en abort.

Anmeld Citér

21. januar 2016

Chellie

Ligamentsmerter kan sagtens komme tidligt. Da jeg i sin tid selv mistede 4+2, var det ikke jag, jeg mærkede, men derimod kraftige mens-smerter. Desværre nøjagtig mage til dem, jeg også mærkede som ny-gravid i sommers (og jeg er da gravid endnu!), så dem kan man heller ikke regne med som hverken positivt eller negativt.. Nå, men min pointe er, at jeg tror ikke, de jag, du mærker, er et problem, men der er kun én ting at gøre lige nu. Vent, til du bliver scannet første gang, evt køb en tryghedsscanning omkring uge 7. I mellemtiden kan ingen vide, hvad der reelt foregår derinde, frusterende som det er... Jeg krydser nu for, at alt er normalt! 

Anmeld Citér

21. januar 2016

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg fik en hel del mens-agtige smerter der omkring hvor min mens burde have været kommet, lige da jeg fandt ud af at jeg var blevet gravid. Min mens kom bare aldrig, og min kommende søn hænger da ved endnu.  Er 24+2 i dag. 

Anmeld Citér

21. januar 2016

Mo9ca

Ligamentsmerter kan sagtens komme tidligt. Da jeg i sin tid selv mistede 4+2, var det ikke jag, jeg mærkede, men derimod kraftige mens-smerter. Desværre nøjagtig mage til dem, jeg også mærkede som ny-gravid i sommers (og jeg er da gravid endnu!), så dem kan man heller ikke regne med som hverken positivt eller negativt.. Nå, men min pointe er, at jeg tror ikke, de jag, du mærker, er et problem, men der er kun én ting at gøre lige nu. Vent, til du bliver scannet første gang, evt køb en tryghedsscanning omkring uge 7. I mellemtiden kan ingen vide, hvad der reelt foregår derinde, frusterende som det er... Jeg krydser nu for, at alt er normalt! 

Tak Chellie

Det lyder meget logisk. Håber det har en ufarlig forklaring.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.