God by at bo i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2016

Anonym trådstarter

Kære jer - håber i ligger inde med gode råd!

Vi er en lille familie på tre, far mor og barn på to år (på søndag)

Vi bor pt hver for sig, i hovedstadsområdet. Vi ønsker meget at finde nyt sted at bo sammen. Vi har ikke nogle specielle ønsker til en by vi gerne vil bo i, vi vil bare gerne have en ny start sammen. Vi vil rigtig gerne blive på den her side af Storebælt - det er egentlig eneste krav sådan geografisk. Vi ønsker meget en by hvor det er basic indkøbsmuligheder, evt et mindre center eller centrum med enkelte butikker og apotek og lig. Gerne med gode muligheder for at komme til uddannelsessteder.

Vi læser begge enkeltfag på HF og både mine forældre og min kærestes forældre bor i udlandet, så vi har ret nemt ved ar flytte og starte forfra et nyt sted 

Så jeg ville egentlig høre om nogen af jer bor et sted i kan anbefale? En by hvor det feks er forholdvis nemt at finde et sted at bo og som passer på det vi har beskrevet ovenover? 

Vi vil blive glad for alle bud og 'gode råd' til en ny start - vi ønsker at flytte indenfor det næste halve år, hvis det er muligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2016

God-mor

Anonym skriver:

Vi bor pt hver for sig, i hovedstadsområdet. Vi ønsker meget at finde nyt sted at bo sammen. Vi har ikke nogle specielle ønsker til en by vi gerne vil bo i, vi vil bare gerne have en ny start sammen. Vi vil rigtig gerne blive på den her side af Storebælt - det er egentlig eneste krav sådan geografisk. Vi ønsker meget en by hvor det er basic indkøbsmuligheder, evt et mindre center eller centrum med enkelte butikker og apotek og lig. Gerne med gode muligheder for at komme til uddannelsessteder.

Vi læser begge enkeltfag på HF og både mine forældre og min kærestes forældre bor i udlandet, så vi har ret nemt ved ar flytte og starte forfra et nyt sted 

Så jeg ville egentlig høre om nogen af jer bor et sted i kan anbefale? En by hvor det feks er forholdvis nemt at finde et sted at bo og som passer på det vi har beskrevet ovenover? 

Vi vil blive glad for alle bud og 'gode råd' til en ny start - vi ønsker at flytte indenfor det næste halve år, hvis det er muligt. 

Næstved. Der er vi selv lige flyttet til, og der er alt man skal bruge og mere til. Gode muligheder for børn, gode restauranter og cafeer, to biografer, stort center, massere af liv, diskoteker, barer, godt sundt kulturliv osv osv. Og tager under 1 time til Hovedbanegården. 

Anmeld Citér

21. januar 2016

God-mor

Anonym skriver:

Og gode uddannelses muligheder!

Anmeld Citér

21. januar 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Næstved. Der er vi selv lige flyttet til, og der er alt man skal bruge og mere til. Gode muligheder for børn, gode restauranter og cafeer, to biografer, stort center, massere af liv, diskoteker, barer, godt sundt kulturliv osv osv. Og tager under 1 time til Hovedbanegården. 

Det lyder jo dejligt 

Ved du hvor nemt det er at finde noget at bo i, til leje? Evt gennem boligforeninger? 

Anmeld Citér

21. januar 2016

FrkNibe

Jeg kan godt lide roskilde gode muligheder på det hele og 20 minutter fra kbh med toget.

Anmeld Citér

21. januar 2016

God-mor

Anonym skriver:

Det lyder jo dejligt 

Ved du hvor nemt det er at finde noget at bo i, til leje? Evt gennem boligforeninger? 

Det er meget nemt og det er billigt. Nu har vi selv købt hus her, men har veninder der bor til leje både i rækkehus og lejlighed og det har været utrolig nemt og til en billig husleje  De er også ved at lave det sådan at du kan komme til København på 34 minutter med toget. Derudover er der rigtig gode offentlig transport muligheder her. Vi har boet her siden december og vi er så glade for det. Vi kom fra Roskilde området. 

Anmeld Citér

21. januar 2016

God-mor

FrkNibe skriver:

Jeg kan godt lide roskilde gode muligheder på det hele og 20 minutter fra kbh med toget.

Roskilde er også en fantastisk by, bare dyr at bo i

Anmeld Citér

21. januar 2016

Anonym

Slagelse er et godt bud. Direkte tog til København hver halve time, et godt byliv med mange butikker, caféer og gå-i-byen steder, mange uddannelsesstedet (gymnasium, HF, gode skoler, 10. klasse og Syddansk Universitet), gode indkøbsmuligheder (alle supermarkeder undtagen Føtex) og vigtigst af alt - det er muligt at finde en god lejlighed til rimelig penge. 

Anmeld Citér

21. januar 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg er helt vild med Lyngby. Dejlig by med gode indkøbsmuligheder og transportmuligheder

Anmeld Citér

21. januar 2016

lineog4

Ville jo nok altid pege på Roskilde  men det er bare ikke nemt at finde noget at bo i. Køge er også en skøn by, men også svær at finde en bolig i. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.