Lad nu tiden gå liiiidt hurtigere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. januar 2016

Mo9ca

Åh den ventetid, ment som i, det er helt forfærdeligt. Jeg har i dag konstateret at vi forhåbentligt skal have nr. 3 til efteråret (yay!!) Der er bare lige det arber derbei, at jeg havde en SA for et år siden, og derfor synes, at denne her ventetid er sååå forfærdelig. Jeg er kun 3+5 i dag så der er edder pokkerme langt til uge 12 hvor jeg kan begynde at ånde lettet op.

Er der andre der har det ligesom mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2016

Yoggibear

Mor8320 skriver:

Åh den ventetid, ment som i, det er helt forfærdeligt. Jeg har i dag konstateret at vi forhåbentligt skal have nr. 3 til efteråret (yay!!) Der er bare lige det arber derbei, at jeg havde en SA for et år siden, og derfor synes, at denne her ventetid er sååå forfærdelig. Jeg er kun 3+5 i dag så der er edder pokkerme langt til uge 12 hvor jeg kan begynde at ånde lettet op.

Er der andre der har det ligesom mig?

Ja der er langt til at uge 12 kommer og man kan slappe af. Vi venter også utålmodigt. 

Jeg håber og krydser fingre for st tiden går hurtigt for jer og alt bliver som det skal være.

Anmeld Citér

21. januar 2016

Mo9ca

Yoggibear skriver:

Ja der er langt til at uge 12 kommer og man kan slappe af. Vi venter også utålmodigt. 

Jeg håber og krydser fingre for st tiden går hurtigt for jer og alt bliver som det skal være.

Tak for det. Jeg krydser også lige for jer og håber på det bedste resultat.

Anmeld Citér

21. januar 2016

Yoggibear

Mor8320 skriver:

Tak for det. Jeg krydser også lige for jer og håber på det bedste resultat.

Tusindtak.  I dag har jeg været ret bekymret så jeg håber du har ret. X

Anmeld Citér

21. januar 2016

Mo9ca

Yoggibear skriver:

Tusindtak.  I dag har jeg været ret bekymret så jeg håber du har ret. X

Det er det samme her. Hvert et lille tegn bliver tolket i negativ retning her. F.eks. Er mine bryster ikke ømme mere. Hvad mon det betyder tænker jeg?

Anmeld Citér

21. januar 2016

Yoggibear

Mor8320 skriver:

Det er det samme her. Hvert et lille tegn bliver tolket i negativ retning her. F.eks. Er mine bryster ikke ømme mere. Hvad mon det betyder tænker jeg?

Jeg har egentlig haft en tanke der hed så længe andet er bevist så er den hjemme. Men det har været svært i dag. 

Haha ja tolke alting og analysere det kender jeg godt.  Den har jeg også praktiseret. Skulke også lige tjekke mine brysters størrelse hver dag. 

Anmeld Citér

21. januar 2016

Mo9ca

Yoggibear skriver:

Jeg har egentlig haft en tanke der hed så længe andet er bevist så er den hjemme. Men det har været svært i dag. 

Haha ja tolke alting og analysere det kender jeg godt.  Den har jeg også praktiseret. Skulke også lige tjekke mine brysters størrelse hver dag. 

Ha,ha hver dag Her er det 4-5 gange om dagen. Kæresten siger at han snart er ved at blive misundelig.

Anmeld Citér

21. januar 2016

Yoggibear

Mor8320 skriver:

Ha,ha hver dag Her er det 4-5 gange om dagen. Kæresten siger at han snart er ved at blive misundelig.

Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahah. 

Fantastisk men det er jo maden til det lille vigtige frø når det kommer ud så de skal vel vedligeholdes

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.