For at gøre teksten kort, så fik vi en datter i juli sidste år.
igennem hele min graviditet var min bekymring om jeg ville blive en god mor, osv at jeg glemte og "nyde" den, Vi har prøvet i laaang tid på at blive forældre så jeg glædet mig bare til hun skulle komme.
Jeg blev sat igang og alt forløb sig godt, jeg var første gangs fødende og havde aftalt med min jm at hvis alt gik godt, så ville jeg hjem samme dag, samme dag kom jeg så ikke men under 7 timer efter var vi hjemme (hun blev født 23:11) .. Jeg nåde aldrig rigtigt og få amning ordenligt op at køre, og idag fortryder jeg at jeg ikke havde det ophold på barsel gangen for hele familien kom hjem til os samme dag, som vi kom hjem. Manden løb rundt i hele huset for at gøre ren til besøg, og samtidigt brugte min datter suttebrik (jeg HADER DEN) men på den anden side tog jeg jo selv hjem så jordmødrene havde jo heller ikke nogen chance for at hjælpe mig godt på vej. Det hele endte bare ud i en dum cirkel og jeg valgte og pumpe ud til hende, for hun suttede skævt og ammebrikken drillede altid , men efter jeg har pumpet og pumpet er mine brystvorter blevet helt anderleds, hun kan sagtens få fat og spise hos mig nu, men igen sutter hun skævt og bider forresten også, jeg har også mistet alt mit mælk (tænker det nok er fordi vi ikke har hud mod hud kontakt mere) men jeg kunne pumpe i 6 mdr og har nu stoppet mit amning.
mit spørgsmål er, når man er 2 gangs mor, er der mulighed for at man må blive på hospitalet i 1-2 dage efter man har født, eller er den chance nu bare kørt?
jeg vil vildt gerne lære at amme den næste (hvis vi er så heldig)
For har jo set mange bliver sendt hjem hvis der ikke har været nogle bump over fødslen.
Jeg kan mærke det på en eller anden måde er noget jeg virkelig er ked af jeg ikke tog mig tid til og få op og køre , 
Jeg snakkede med en sp om hvor dårligt jeg havde det med jeg ikke ammede og jeg blev vildt ked af det når jeg så en mor ammede , fordi jeg ville ønske det var mig og hun sagde at ved den næste skulle vi bare have masser af hjælp, men aldrig hvor hjælpen skulle komme fra :/
Anmeld
Citér