Confused.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2016

linedo

Hejsa..

Vil forsøge at gøre en lang historie kort...

Jeg stoppede for lidt over et halvt år siden med p-piller.

De første 2 menstruationer kom til tiden, men de sidste 2 har rykket sig en del..

Den første cyklus der var længere end normalt, var jeg oppe på en cyklus der hed 33 dage, sidste gang var jeg oppe på 36 dage.

Der er dags dato gået 35 dage siden sidste menstruation og jeg har dags dato ingen symptomer på menstruation.

Jeg havde d.29 december sex, og præcis 14 dage senere fik jeg imens jeg var på toilettet, en reel menstruationssmerte. Dette varede dog under et minut, og det var så det...

Nu havde jeg i følge en cyklus kalender regnet med at få menstruation igår, 18 januar. Denne er dog endnu ikke kommet, og eneste følelse af menstruation der er på vej, var endnu en meget kort varig menstruationssmerte sen mandag aften, 19 januar, denne varede også max 1 minut. 

Jeg har normalt muren i underlivet flere dage op til menstruation, men dette er der som sagt intet af. Dog har jeg siden igår aftes konstant haft en klump i halsen, ikke kvalme, men bare en klump i halsen samt meget følsomme brystvorter igår.

Jeg har idag taget en g-test der er negativ.

Er der nogen der har stået i nogenlunde samme situation, nogen der har testet positiv sent, og nogen der kan svare mig på, om det overhovedet vil kunne lade sig gøre at jeg kan være blevet gravid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
linedo skriver:

Hejsa..

Vil forsøge at gøre en lang historie kort...

Jeg stoppede for lidt over et halvt år siden med p-piller.

De første 2 menstruationer kom til tiden, men de sidste 2 har rykket sig en del..

Den første cyklus der var længere end normalt, var jeg oppe på en cyklus der hed 33 dage, sidste gang var jeg oppe på 36 dage.

Der er dags dato gået 35 dage siden sidste menstruation og jeg har dags dato ingen symptomer på menstruation.

Jeg havde d.29 december sex, og præcis 14 dage senere fik jeg imens jeg var på toilettet, en reel menstruationssmerte. Dette varede dog under et minut, og det var så det...

Nu havde jeg i følge en cyklus kalender regnet med at få menstruation igår, 18 januar. Denne er dog endnu ikke kommet, og eneste følelse af menstruation der er på vej, var endnu en meget kort varig menstruationssmerte sen mandag aften, 19 januar, denne varede også max 1 minut. 

Jeg har normalt muren i underlivet flere dage op til menstruation, men dette er der som sagt intet af. Dog har jeg siden igår aftes konstant haft en klump i halsen, ikke kvalme, men bare en klump i halsen samt meget følsomme brystvorter igår.

Jeg har idag taget en g-test der er negativ.

Er der nogen der har stået i nogenlunde samme situation, nogen der har testet positiv sent, og nogen der kan svare mig på, om det overhovedet vil kunne lade sig gøre at jeg kan være blevet gravid? 

Jeg har ikke stået i samme situation. Men ved at når man stopper med hormonel prævention kan det godt lave rod i cyklus.

Da jeg (dec. '14) fik fjernet en hormonspiral gik der 52 dage før næste blødning. Derefter gik der 45. Så 40 og så 35 før cyklus blev regelmæssig på 32 dage. 

Så der kan altså godt gå noget tid før cyklus normaliserer sig igen..

Hvis jeg var dig ville jeg nok vente en uges tid og teste igen hvis ikke mens kommer.

Anmeld Citér

20. januar 2016

linedo

Jaa okay, kan da godt se der kan gå helt rod i den så.

Mmm må væbne mig med tålmodighed, og så teste om en uges tid hvis ikk der er sket noget :-)

Anmeld Citér

20. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
linedo skriver:

Jaa okay, kan da godt se der kan gå helt rod i den så.

Mmm må væbne mig med tålmodighed, og så teste om en uges tid hvis ikk der er sket noget :-)

Ja det er svært med den tålmodighed, men der er ikke andet for

Held og lykke med projektet

Anmeld Citér

20. januar 2016

linedo

Takker :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.