Hej alle!
Jeg havde egentlig bestemt, at jeg ikke ville teste for ægløsning hver måned, simpelthen for ikke at blive for opslugt af pb - det ville drive mig til vanvid!
Men da jeg flere gange har oplevet, at min ægløsning har lagt meget sent (ca. en uge før menstruation), vil jeg nu forsøge, at teste igen. Første gang opdagede jeg det ved, at jeg ikke kunne forstå, at jeg fik "mens-smerter" ca. en uge før forventet menstruation (troede jeg havde haft ægløsning weekenden inden pga. lette smerter), så jeg testede af ren nysgerrighed, og den viste sig at være positiv!
Jeg har ligeledes oplevet et par gange, at min menstruation har været en uge forsinket (f.eks. denne her måned), og det har ikke været fordi jeg har været opsat på, at være gravid - jeg tænker ikke meget over det, først hvis min menstruation udebliver. Jeg tester heller ikke for graviditet inden min menstruation eller tænker over det. Er selvfølgelig lidt spændt, men ikke noget der fylder en masse i mine tanker
Det kommer til at lyde lidt som om, at jeg ikke er så begejstret for at blive gravid - DET ER JEG!
Men forsøger at skubbe tankerne lidt bort, for ikke at stresse over det - det skulle jo kun gøre det svære
Jeg har desuden normalt en rimelig sikker cyklus på 28-29 dage, hvor jeg har lette smerter omkring ægløsning og mens-smerter samt lidt pletblødning et par dage inden menstruationen starter.
Mine spørgsmål er herfor, om nogen evt. har oplevet lignende?
Hvilke tests anvender du til ægløsning og graviditet? 
Tak på forhånd, og for at du hang i og kom til bunden i mit lidt rodede opslag 
Anmeld
Citér