Fuld fart fremover......
Synes lige jeg vil give lyd fra mig.
Det er ikke meget jeg har haft tid til at følge med herinde den sidste tid.
Og nu (i de sene timer inden jeg skal sove) er der endelig en smule tid og ro til at koble hjernen fra for mig selv....
Vi kom hjem fra
sommerhus igår. En uges super-hygge som familie

Øj, det var skønt!
Jeg har netop lagt en smule billeder ind i mit fotoalbum (og flere kommer snart på pigernes hjemmesider).
Vi har også ferie i denne uge!

Idag (eller imorgen da klokken jo er over midnat nu) bliver min lille
Bianca 2 ÅR !! Det er lidt svært at fatte at der allerede er gået 2 år. Ak....
Vi skal til læge med hende imorgen, til 2-års undersøgelse.
Og Torsdag, på hendes fødselsdag, skal vi bare hygge og lave ting i Bianca's tegn .....måske i Randers regnskov eller dyre-zoo - afhængigt af vejret osv.
Søndag skal vi have
dåb for Celina. Og samtidigt fejrer vi så
også Bianca's fødseldag, da det jo ellers kan gå hen og strække sig over adskillige dage.
Lørdag skal vi f.eks. til 3 x fødselsdag i familien foruden Bianca's fødselsdag, så det er lidt vildt med alle de fødselsdage der lige ramler samtidig ......

*Kha-tjiiing*
Idag er
Celina 4 måneder.
Hun måler 63 cm mod de 52 ved fødslen.
Og vejer 6.600 gram mod de 3740 ved fødslen.
Så hun er altså en 11 cm. længere og 3140 gram tungere pige nu

Igår skete det værste tænkelige og helt forbudte uheld

......Celina røg ned fra puslebordet

Jeg var lige ved siden af, men ikke helt henne ved hende (puuuuha Katrine!)
Hun lå med fødderne oppe i luften, og da hun kastede sine ben ned fik hun fart med, og lå åbenbart for langt nede i forvejen ....VROOM, så lød der er helt forkert klask. Hun fik slået luften ud af kroppen, da hun lavede en halv kolbøtte og landede i en solid maveplasker. Lille pus.
Hun græd ikke ret længe, og fik ikke ET eneste mærke. Jeg har tjekket og tjekket, og hun har ikke ondt. Og for sikkerheds skyld fik jeg en SP til at tjekke hende efter idag også.
Pyyyyh, godt hun slap så heldigt fra det! Og jeg går selvfølgelig ALDRIG MERE fra hende, når hun ligger på puslebordet ....Jeg VED jo godt at man aaaaldrig må gå fra sin baby! - Så øv-øv-øv!! Men så håber jeg bare, at det var hendes store stunt. For så var det heldigvis nemt overstået

Nå, nu må jeg hellere runde af og se at komme i seng.
Dagene er lange og fyldt med gøremål og ting vi skal.
Men vi HYGGER OS og NYDER at vi har ferie og masser af tid sammen

Bare en hilsen med en helt masse sludder herfra.
Håber I andre har det dejligt !?!

Kærlig hilsen herfra os,
Katrine
Bianca 240907
og
Celina 220509