Vælger at være ano da jeg er ret flittig bruger herinde, er der måske nogen der kan regne ud hvem jeg er, men vær sød ikke at oplyse det, da emnet er ret ømtåligt. 
Sagen er, at min mand og jeg har været sammen godt og vel 7 år. Vi har to dejlige børn på 5 år og 2 år.
Men men... Der er bare ingen gnist tilbage mellem manden og jeg. Tror forholdet er gået hen og forsvundet i hverdag, børn, arbejde og pligter. Hvis vi skal have sex, er det ALTID mig der lægger op til det.
Vi går måske i byen en gang om året, når farmor en sjældent gang kan passe børn. HVIS vi kommer ud, bare manden og jeg, er det kun fordi jeg sørger for det! Han har aldrig gjort noget for at vi kan være sammen.
Han er på ingen måde den spontane type, og kan bruge dage på at overveje mine forslag.
Helt ærligt så savner jeg der sker noget... Trænger til at have "følelser" igen, og ikke bare være den "trætte" mor som skal sørge for ALT! 
Har forsøgt at vende det med manden, resultatet er at han bliver desperat og kommer med åndssvage udbrud om, at hvis jeg mangler noget, så må vi jo gå hver til sit eller andre lign. udsagn som såre mig meget. 
Vi bider ofte af hinanden, oftets pga. Jeg føler mig overset eller ikke værdsat (Gud hvor det lyder egoistisk).
Hvad dælen kan jeg gøre, så det her kan ændre sig ? Så jeg ikke hele tiden skal være den der "plejer" forholdet. Er simpelthen gået død i det her. (Drømmer konstant om sex.
)
Nogle råd???
Anmeld
Citér