Min kæreste og jeg venter lige nu i spænding..
Jeg smid p-pillerne i oktober måned, efter endt periode, og har derefter forsat min meget præcis menstruationscyklus, har altid kunne nærmest sætte klokkeslæt på hvor menstruation starter og hvornår den slutter.. Det vidste sig også at ægløsning er lige så præcis.
Min sidste menstruationscyklus var den 16.december, og skulle være startede i onsdags den 13.1.. og nu kommer vi dertil. den udeblev.. ugen op til begyndte flere symptomer (kvalme, ømme bryster, træthed mm)
Vi er kommende første gangsforældre, og derfor blev vi selvfølgelig glade og spændte, vi gjorde os umage for ikke at teste med det samme.. (selvom lysten var stor)
Lørdag kunne vi så ikke holde længere, og derfor testet vi om aften - negativ test 
Vi tænkte at det var fordi den var om aften, og blev derfor enige om, at ville vente en uge (så havde vi begge fri om morgen, jeg arbejder også weekender).
Pga mine symptomer stod vi tidligere op i går tirsdag, og tog en morgentest - også negativ.. 
Jeg ringer så til min læge, som vil tage en blodprøve, og teste den urin jeg havde gemt. - urinprøven var negativ, og blodprøven sagde han at den ville der være svar på senere tirsdag eller i dag onsdag.. lægen ville skrive til mig.
Nu er lægens arbejdsdag gået, og jeg har endnu ikke hørt fra min læge.. 
Min kæreste og jeg er begge skide spændte, men den manglede test som fortæller at jeg regn faktisk er gravid, gør en i lidt dårlig humør, hvad nu hvis jeg bare bilder mig noget ind (jeg er sundheds-uddannet og har altså svært ved at tro jeg kan have alle de symptomer + manglede mens, hvis der ikke er noget)
samtidige går man også og glæder sig over noget der måske slet ikke er der... 
Hvor langtid gik der ingen, I havde svar på BP?