Nogle der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. januar 2016

Dumpo

Jeg har et spørgsmål jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med. Jeg stoppede på p piller den 17/12-15, jeg fik min normale blødning. Og Ca 14 dage før min forventede næste menstration fik jeg min æggeløsning. Da der var gået en uge fra jeg havde æggeløsning begynde jeg har få ømme bryster, en lille smule kvalme, menstrationssmerter og kraftige humørsvingninger. Da jeg jeg skulle til have min menstration den 14/1-16, fik jeg kraftige jag i underlivet, hvilke jeg kun gør når menstration er lige om hjørnet. Men der kom ikke noget, jeg har kun fået meget udflåd. Jeg har i dag taget en graviditetstest men den var negativ. Jeg ved man skal teste om morgene får at få et mere præcist svar. Jeg testede her ved middag. Mit spørgsmål er om det kan være at det er min krop der skal vende sig til ikke at være på p piller mere? eller om jeg kan være gravid? Eller om det kan være jeg psyker mig selv da jeg gerne vil have en lille en? Håber der er nogle der måske kan hjælpe med de erfaringer i nu har:)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2016

Sedigfor

Det er nok fordi du er stoppet med pillerne, din krop er vane til homonerne som er i P-piller. Jeg kastede op og havde det som dig plus jeg ikke fik min mens, først efter tre mdr, da var pillerne så os ude af kroppen (: 

Anmeld Citér

19. januar 2016

Dumpo

Sedigfor skriver:

Det er nok fordi du er stoppet med pillerne, din krop er vane til homonerne som er i P-piller. Jeg kastede op og havde det som dig plus jeg ikke fik min mens, først efter tre mdr, da var pillerne så os ude af kroppen (: 

Hvornår begynder du at få det dårligt?  for det inder mig at der gik over 2 uger før jeg begyndte at få det lidt skidt. 

Og tusinde tak for svaret  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.