Skal vi følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2016

Babydroemme

BC skriver:

Melder mig også her... 

Jeg er kærester med Christian og har været det lidt over et år. 

Vi er en sammenbragt familie, med min søn og hans 3 drenge.. 

Vi bor på Djursland, og i starten af januar blev vi enige om at jeg ikke skulle købe nye p piller.  

Det tog over et år at blive gravid med min søn, så vi prøver ihærdigt, men ved også at der kan gå lang tid. 

Velkommen til  det bliver spændende at se, hvornår vi hver især bliver gravide  held og lykke!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2016

Mor til F

Hej  

Jeg hedder Karina og er 26 år,  bor sammen med min mand og vores datter på knapt 19 måneder

Vi gik i december måned igang med PB nr 2 - så vi kører på 2.  cyklus nu.  Min cyklus har desværre været meget uregelmæssig øv. 

Håber snart på en positiv test

Krydser fingre for os alle sammen 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Nadiapigen

Babydroemme skriver:

Øv! Jeg håber at det lykkes for jer igen snart 

Tak skal du have. Det før jeg godt nok også 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Babydroemme

Sket noget nyt eller spændende? 

Jeg testede positiv igår, men jeg begyndte at bløde kraftigt med mange smerter i løbet af dagen. Det gør lidt ondt, må jeg indrømme  men jeg er glad for, at jeg ikke nåede at gøre manden helt vildt glad inden da..

Anmeld Citér

30. januar 2016

Nadiapigen

Babydroemme skriver:

Sket noget nyt eller spændende? 

Jeg testede positiv igår, men jeg begyndte at bløde kraftigt med mange smerter i løbet af dagen. Det gør lidt ondt, må jeg indrømme  men jeg er glad for, at jeg ikke nåede at gøre manden helt vildt glad inden da..

Årh for søren da. Det jeg rigtig ked a!   

Det så hårdt, at man ved den har været positiv og så man bløder.

Intet nyt her endnu. Min ægløsning er lige overstået så jeg må vente med at teste, til omkring d 11 Der er dælme længe til!

Anmeld Citér

30. januar 2016

EnNyVerden

Jeg har lige haft en ma og fik en udskrabning d.22. Januar (i uge 10)... Jeg har været meget ked af det!!!  Pletbløder stadig, så vi praktiserer afholdenhed,  men glæder mig til at gå igang med pb igen og håber, at jeg ikke skal vente for længe på en ny positiv test - der forhåbentlig fører til et bedre resultat!! 

Er i øvrigt 33 og der bliver kærestens og mit første barn...  

Anmeld Citér

30. januar 2016

stm2812

Jeg vil også gerne være med her. Har overvejet lidt om man kunne lave en fb gruppe, men har ikke meget forstand på det, men tænker det er nemmere at følges ad sådan et sted?

men here it goes. 

Jeg er 28 år og har to piger på henholdsvis 1 og 4 år.

den yngste var 2 år og 3 mdr undervejs, så er noget bekymret for vi skal igennem det samme igen denne gang, dog blev den ældste lavet på ppiller

Det er 1. Cyklus efter sidste graviditet, og jeg må desværre konstatere at min cyklus også denne gang er helt umulig 

al mulig held og lykke til jer alle sammen

Anmeld Citér

1. februar 2016

pb2017

Babydroemme skriver:

Jeg ved helt ærligt ikke helt, hvordan jeg skal føle. Jeg vil gerne være super spændt og glad, men samtidig er jeg også bange for, at det kan komme til at tage lang tid 

Jeg kender godt følelsen!

Vi har snakket lidt om, at få testet min fertilitet og hans sædkvalitet - vi vil ikke "spilde" et år, hvis det viser sig, at vi har problemer med at få børn.. Hvis du forstår?  

Anmeld Citér

1. februar 2016

hautecouture

Babydroemme skriver:

Held og lykke! Jeg krydser for at det går stærkt

Der er lidt over seks år meller min lillebror og jeg - vi har ikke leget meget sammen, men jeg tror nu at vi får stor glæde af hinanden senere hen

Tak 

Er ikke så bekymret over aldersforskellen - der er 15 år mellem min storesøster og jeg og hun er min bedste ven  Så det skal nok gå, men indrømmer da også gerne, at keg (som 24-årig med nyfødt datter) havde forventet at have haft 2-3 børn i min nuværende alder, men tingene går jo ikke altid som planlagt 

Held og lykke til alle i denne tråd 

Anmeld Citér

8. februar 2016

Charlotte N

Jeg hedder Charlotte og min kæreste Jimmi  

vi er også lige startet med pb  

vi håber,at blive forældre dette år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.