Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hvor mange dage blædte du? Jeg bløder nemlig stadig 

Jeg mener det var to døgn, og så holdt det op. Er det stor blødning eller er det kun lidt når du tørre dig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2016

HappyOne

Anonym skriver:

Hvor mange dage blædte du? Jeg bløder nemlig stadig 

Det lyder præcis som dengang jeg aborterede. Ring til lægen igen og insisterer på at få en tid til scanning. Min læge ville slet ikke tøve med at sende mig af sted. Krydser fingre for dig ☺

Anmeld Citér

21. januar 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg mener det var to døgn, og så holdt det op. Er det stor blødning eller er det kun lidt når du tørre dig? 

Det er pletblødninger vil jeg tro. Er nød til at have bind på.

Anmeld Citér

21. januar 2016

Anonym trådstarter

HappyOne skriver:

Det lyder præcis som dengang jeg aborterede. Ring til lægen igen og insisterer på at få en tid til scanning. Min læge ville slet ikke tøve med at sende mig af sted. Krydser fingre for dig ☺

Har prøvet at ringe men de har lukket idag. For satan! 

Anmeld Citér

21. januar 2016

Anonym trådstarter

Ville lige opdatere....

jeg kom til en læge idag, ikke min egen, og blev undersøgt. Hun trykkede på min livmoder, og dette gjorde ikke ondt, så det er et godt tegn. Fik så også taget en blodprøve for at måle hcg tallet. Skal så derop igen imorgen og have målt igen. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Anonym trådstarter

Så har jeg fået svar på mi første blodprøve og mit hcg tal var på 30.000, lægen sagde det var indenfor normalen men jeg fik et helt chok da hun sagde det 

er det ikke højt? ved i hvad jeres tal var i uge 6 ?

Anmeld Citér

22. januar 2016

o1Mutte

Jeg blødte i en uge fra 7+0 til 8+0. Sårn ca. Blev scannet 2 gange i den uge var simpelthen så bange. Det viste sig at være en blodsamling i livmoderen. Man kunne se den på scanningen. Den lå et stykke væk fra barnet. Og er i dag 19+0 så det er ikke altid at blod = abort 

Og mit hcg lå vist omkring de 70.000 mener jeg i midten af uge 7. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Jeg blødte i en uge fra 7+0 til 8+0. Sårn ca. Blev scannet 2 gange i den uge var simpelthen så bange. Det viste sig at være en blodsamling i livmoderen. Man kunne se den på scanningen. Den lå et stykke væk fra barnet. Og er i dag 19+0 så det er ikke altid at blod = abort 

Og mit hcg lå vist omkring de 70.000 mener jeg i midten af uge 7. 

Dejligt med en god historie.. Jeg er også lidt mere rolig Idag efter blodprøven. Får så svar på den næste BP senere Idag for st se om mit tal er steget 

Anmeld Citér

24. januar 2016

VN

Hvordan står det til med dig? For jeg er ca ligeså langt henne som dig, og oplever PRÆCIS det samme, og jeg er så bange 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Anonym trådstarter

VN skriver:

Hvordan står det til med dig? For jeg er ca ligeså langt henne som dig, og oplever PRÆCIS det samme, og jeg er så bange 

Mine blodprøver var fine. Mit hcg stiger fint. Skal til læge imorgen og undersøges og taget ny blodprøve. Bløder ikk så meget mere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.