Kløe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
2 synes godt om
19. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg klør en del i underlivet. Jeg har også en del tyndt udflåd som ikke lugter. Jeg mistænkte svamp men læste så at tegnet på svamp er meget tykt udflåd, hvilket er helt modsat mit. Hvad kan det være? Jeg er gravid i uge 29

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2016

Ka+Ma=Be

Det kan skyldes alt fra kontakteksem til sexsygdomme og, ja, svamp

Jeg vil sige, at svamp er det mest sandsynlige og ikke unormalt under graviditet. Det er ikke nødvendigvis ledsaget af hvid udflåd til start, men der kan være lidt tykke klumper.

Det bedste er at vaske sig grundigt (evt med intimsæbe) et par gange dagligt og tage kontakt til egen læge, hvis det ikke hjælper. Man kan også få vaginaltabletter mod svamp som stabiliserer miljøet i skeden - jeg er dog lidt usikker på om dette er en mulighed under graviditet.

Anmeld Citér

19. januar 2016

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Det kan skyldes alt fra kontakteksem til sexsygdomme og, ja, svamp

Jeg vil sige, at svamp er det mest sandsynlige og ikke unormalt under graviditet. Det er ikke nødvendigvis ledsaget af hvid udflåd til start, men der kan være lidt tykke klumper.

Det bedste er at vaske sig grundigt (evt med intimsæbe) et par gange dagligt og tage kontakt til egen læge, hvis det ikke hjælper. Man kan også få vaginaltabletter mod svamp som stabiliserer miljøet i skeden - jeg er dog lidt usikker på om dette er en mulighed under graviditet.

Jeg tror ikke det er en kønssygdom, det blev nemlig tjekket da jeg blev gravid Men måske svamp.. Troede bare at udflåd så ville være tykt og hytteostagtigt

Anmeld Citér

19. januar 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Jeg tror ikke det er en kønssygdom, det blev nemlig tjekket da jeg blev gravid Men måske svamp.. Troede bare at udflåd så ville være tykt og hytteostagtigt

Det var det ikke da jeg havde svamp.

Anmeld Citér

20. januar 2016

L-Mortil3

Jeg synes umiddelbart det lyder som svamp, mit udflåd var også tyndt og "alm" jeg købte en vaginal tablet i håndkøb, en sampak med creme. Det må du gerne bruge under graviditet, bare ikke indføringshylster (det hele står i indlægssedlen). Jeg slap af med det rigtig hurtigt! 

Anmeld Citér

20. januar 2016

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Ikke nødvendigvis nej ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.