kommende-mor skriver:
Er gravid i uge 35 - og venter en lille dreng
Ved sidste Jm besøg kom vi så til at snakke med hende om, at det jeg frygter mest, egentlig ikke er selve fødslen - men mere det pludseligt at stå med sådan en lille gut - da jeg bare SLET SLET ingen erfaring har med spædbørn overhovedet.
Hun foreslog at sundhedssygeplejersekn skulle komme ud til et for besøg - altså før fødslen.
Det sagde vi ja tak til - og hun kommer i morgen 11.15.
Meen, er nu nærmest ved at få præstationsangst - så må høre jer skønne kvinder herinde. Hvad snakkede I om da I havde besøg af Sundh. spl første gang?
Og er der andre end mig der også takkede ja tak til et besøg før fødslen - og hvad fik I ud af det? - Fortæl fortæl...
Knus herfra
jeg ville SÅ gerne have haft besøg af hende før Nikoline kom til verden.... er perfektionist og jeg havde sgu svært ved at se hvornår mine/vores forberedelser var gode nok

men vi stod midt i en flytning fra en kommune til en anden og nåede det derved ikke... (det var lidt baggrund)
første gang sp kom her var Nikoline jo så lige en uge gammel, vi talte amning, hun kiggede på Nikoline og tjekkede reflekserne... ikke så meget andet...
men jeg vil sige til dig at der er noget du skal huske! "det er på ingen måde en eksamen, for det er jer som bliver forældre" "og det er jer som ved bedst"
jeg følte det ofte som en eksamen når sp kom.... og det er bare for fjollet... havde heller ingen erfaring selv, men jeg læste internettet tyndt om alt det jeg lige synes jeg manglede svar på, og du spørg bare hvis der er noget! du skal slet ikke være nervøs, men det er 100% naturligt at være det...
man går og glæder sig til noget man faktisk ikke aner hvad er! men bare rolig, i står foran en fantastisk oplevelse!
Anmeld