Hvad nu hvis de har taget fejl af kønsscanning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.795 visninger
10 svar
1 synes godt om
19. januar 2016

Mortil2drenge<3

jeg sidder nærmest og bliver helt skræmt hvis de har taget fejl til kønscanningen, tænk nu alle de drenge ting man har købt og man så får en pige? Og det er jo selvfølglig ikke verdens undergang hvis nu det er en pige.. 

Har 10 uger til termin men det først nu tanken strejfer mig,har i andre også tænkt sådan ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2016

MorTil3+

Molly90 skriver:

jeg sidder nærmest og bliver helt skræmt hvis de har taget fejl til kønscanningen, tænk nu alle de drenge ting man har købt og man så får en pige? Og det er jo selvfølglig ikke verdens undergang hvis nu det er en pige.. 

Har 10 uger til termin men det først nu tanken strejfer mig,har i andre også tænkt sådan ? 

Vores den store dreng, havde de sagt det blev en pige så vi blev noget overrasket. Vi havde så heldigvis købt meget neutralt. Anden gang sagde de også det blev en pige, der købte vi så en kønsscanning i uge 30 og det var så rigtig nok. Og 3 gang kunne vi selv se at det var en dreng, det var ret tydeligt på scanningen.

Anmeld Citér

19. januar 2016

Klumpe-dumpe

Molly90 skriver:

Jeps,- selv efter en kromosom udredning, og min 4 scanninger om uge "panikkede" jeg en smule, da tid var og hun skulle tages ud 

Anmeld Citér

19. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg fik også den tanke.. Jeg købte en kønsscanning og til MD scanning sagde de også, at det var en pige.. Men jeg var stadigvæk bange for, at de havde taget fejl.

Jeg ved egentlig ikke, hvorfor jeg var det... Fik også en 3D scanning, som viste meget tydeligt, at det var en pige... Så kan godt forstå dine tanker...

Man bekymrer sig om alle mulige underlige ting, når man er gravid..

Anmeld Citér

19. januar 2016

Mortil2drenge<3

Her er scanningsbillederbe fra den gang  var i uge 16 da jeg fik kønsscanning.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. januar 2016

Guldimaven

Jeg er faktisk ikke så nervøs, for først købte vi en køns scanning i uge 14 som sagde pige.. Det fik vi bekræftet endnu engang til md scanning.. Og til 3D scanning også.. Har alle gangene set billeder af kønnet også, og det ses tydeligt det er en pige.. 

Anmeld Citér

19. januar 2016

Mortil2drenge<3

Guldimaven skriver:

Jeg er faktisk ikke så nervøs, for først købte vi en køns scanning i uge 14 som sagde pige.. Det fik vi bekræftet endnu engang til md scanning.. Og til 3D scanning også.. Har alle gangene set billeder af kønnet også, og det ses tydeligt det er en pige.. 

Har desværre ikke fået det bekræftet 

Anmeld Citér

19. januar 2016

Sedigfor

Hvis du er bekymret så tag en scanning nu. 

Jeg fik en kønssacnning i uge 31, der var ingen tvivl overhoved. (: os var de så søde.

Anmeld Citér

19. januar 2016

Mortil2drenge<3

Sedigfor skriver:

Hvis du er bekymret så tag en scanning nu. 

Jeg fik en kønssacnning i uge 31, der var ingen tvivl overhoved. (: os var de så søde.

Okay kommer fra Lolland der er desværre ikke en privat scanningsklinik i nærheden skal til vækstscanning om 5 uger kan måske spørge dem om de vil bekræfte det der 

Anmeld Citér

19. januar 2016

hautecouture

Molly90 skriver:

Det var ikke noget vi gik og tænkte meget over - vi fik at vide til MD scanningen at det "bestemt ligner en pige, men jeg vil ikke lægge hovedet på blokken" - men det første jeg sagde da hun blev født var: Er det så en pige? ... Så det har måske alligevel, ubevidst, fyldt lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.