Teste tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
10 svar
1 synes godt om
18. januar 2016

Anonym trådstarter

Hvor mange af jer har testet tidligt og haft positiv? Og hvor tidligt testede I så? Jeg er simpelthen ved at dø af spænding, og er ikke sikker på om jeg kan gå til forventet mens dag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Hvor mange af jer har testet tidligt og haft positiv? Og hvor tidligt testede I så? Jeg er simpelthen ved at dø af spænding, og er ikke sikker på om jeg kan gå til forventet mens dag. 

Testede 3+0 da min datters far blev ved med at sige jeg var gravid, negativ! Men!! Efter en time kom der en streg mere. Næste dag, kom anden streg efter en halv time, 3+3, positiv. Jeg spurgte da lægen om det var muligt, skulle os ha en underlivs undersøgelse den dag, hvor min mens skulle komme, der slog det mig, os spurgte jeg ham " kan det være muligt at være gravid når test stregen først er kommet efter tid? " hans svar " ja, du skal ha hcg i kroppen før du kan lave en positiv test " men husk! Nogle teste bliver positiv uden man er gravid og man kan få en bio.

Anmeld Citér

18. januar 2016

o1Mutte

Første billede 3+2 meeget svag men den er der.. Andet er 4+0 og er nu 18+3 med en lille prins 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. januar 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

3+2 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Første billede 3+2 meeget svag men den er der.. Andet er 4+0 og er nu 18+3 med en lille prins 

Fine tests  stort tillykke med graviditeten! Håber alt er vel 

Jeg burde virkelig vente til min. 4+0, men det er så svært! 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Anonym trådstarter

18. januar 2016

o1Mutte

Anonym skriver:

Fine tests  stort tillykke med graviditeten! Håber alt er vel 

Jeg burde virkelig vente til min. 4+0, men det er så svært! 

Alt er helt perfekt her  

Ja jeg har altid kunnet teste positivt ultra tidligt så jeg er nok et dårligt eksempel hehe.. Her er 3+4 hvor andre også kunne se stregen udover mig selv  

Hvor langt er du nu? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. januar 2016

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Alt er helt perfekt her  

Ja jeg har altid kunnet teste positivt ultra tidligt så jeg er nok et dårligt eksempel hehe.. Her er 3+4 hvor andre også kunne se stregen udover mig selv  

Hvor langt er du nu? 

Er 3+0 i morgen, så 4+ virker bare så langt væk. Jeg håber på at kunne vente til fredag, i det mindste 

Anmeld Citér

19. januar 2016

o1Mutte

Anonym skriver:

Er 3+0 i morgen, så 4+ virker bare så langt væk. Jeg håber på at kunne vente til fredag, i det mindste 

Okay krydser for dig 

Anmeld Citér

19. januar 2016

Camilze

Jeg var 5+5, da jeg testede sygt positivt, jeg havde dog heller ikke troet jeg var gravid, da jeg testede 19. september, og der var den bankende negativ. Jeg tog en test igen i starten af oktober, intet. Men 21. oktober blev den baaaaaankende positiv efter 10 sekunder. Så jeg var vidst sent om at teste positivt, men jeg havde også travlt med flytning, specialeeksamen og 25 års fødselsdag.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.