Hvornår mærkede du liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2016

Chellie

Engang i uge 16+, selvom jeg er overvægtig  Det føltes mest som et enkeltstående, spontant muskeltick i maven, der hvor livmoderen sidder. En uges tid senere begyndte jeg at bemærke én eller anden form for aktivitet hver dag.. Men selvfølgelig svagt i starten, jeg skulle lige vænne mig til det, og lillepigen skulle blive stærk og stor nok til at lave andet end sporadiske puf 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Hvornår mærkede du liv som førstegangs? 

Jeg er lidt overvægtig og er i uge 16 nu så jeg går bare og venter spændt  

Jeg er overvægtig med et BMI på 30, mærkede liv i uge 15-16 . Det er dp forskelligt og tror altså ike kiloene har sp skide meget at sige . For babyen svømmer komikken rundt ude i fedtet ��

Anmeld Citér

19. januar 2016

Camilze

Jeg er 18+3, og jeg mærker små bobler i mit underliv, som jeg har fået fortalt er babyen. Hun var yderst aktiv i går aftes, da jeg skulle sove. Jeg mærker det mest, når jeg er heeelt afslappet. Synes ikke det føles som en baby, men hvad ved jeg? Jeg er førstegangsgravid, og har da normalt ikke bobler der i mit underliv 

Anmeld Citér

23. januar 2016

spiren2016

Som førstegang mærkede jeg liv i uge 19. Det første jeg mærkede var ligesom små bobler, husker det tydeligt 

Anmeld Citér

23. januar 2016

Steffecph

Bobler omkring uge 15. Det var mest når jeg sad ned på skolen. Altså sådan over et skrivebord. :-) 

spark fra ca 17+ 

Og jeg var lettere overvægtig :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.