Statsforvaltningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. januar 2016

Rtjm05

Hej 

Jeg har i dag været i statsforvaltningen, da min eks-mand har søgt om overvåget samvær med vores datter, men for at komme til mit spørgsmål, bliver jeg nød til at fortælle lidt om vores historie

Vores datter blev født sommeren 2013, det var inden fødslen bestemt at vi skulle på mor/barn hjem, da hun var 3uger gammel måtte hun indlægges, da hun nægtede at spise og tabte sig , på sygehuset vurderede lægen at hun mistrives under hendes fars aggressive og voldelige adfærd mod mig, kommunen valgte at hendes far ikke længere skulle se hendes....

Jeg har siden kæmpet med at få hende til at spise normalt, det har været svært, og da hun var næsten 2 år blev vi henvist til Børne amb. Min datter vejet der knap 8 kg, Vi fik god hjælp og nu spiser hun nogenlunde, dog ikke den mængde hun burde, men det går hele tiden fremad....

I januar 2015 søgte min datters far overvåget samvær, i statsforvaltningen mente at hans liv var for ustabilt og at der ikke havde været nok fremgang i den psykiske udvikling, Vi får af vide han igen kan søge efter 6 mdr. Det gør han og der bliver det besluttet at, man vil spørge kommunen om de vil stille ressourcer til at der kan blive overvåget samvær, det vil de ikke....

Så vi kommer igen til møde, og den gang bliver det bestemt at, min datters far skal have lavet en psykolog test og at min datter også skal vurderes af en psykolog, for at finde ud af om de begge er klar til samvær....

Mit spørgsmål er, er der nogen der har prøvet sådan en undersøgelse og ved lidt om hvad det går ud på ?

Undskyld det lange indlæg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2016

Bebsen

Ingen erfaring - vil bare 'oppe' dit indlæg og ønske held og lykke 

Anmeld Citér

19. januar 2016

Rtjm05

Bebsen skriver:

Ingen erfaring - vil bare 'oppe' dit indlæg og ønske held og lykke 

Mage Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.