Tyngde og spark helt nederst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Har de sidste par dage haft en del Tyngdefornemmelse i skeden. Måden baby bevæger sig på er også anderledes. Før var sparkene primært midt i maven og øverst. Nu er det helt nede ved hårgrænsen og endda også længere nede. Det kan primært mærkes indvendigt.. Er det normalt med spark/ bevægelse så lavt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

jenny4

Anonym skriver:

Hej piger. Har de sidste par dage haft en del Tyngdefornemmelse i skeden. Måden baby bevæger sig på er også anderledes. Før var sparkene primært midt i maven og øverst. Nu er det helt nede ved hårgrænsen og endda også længere nede. Det kan primært mærkes indvendigt.. Er det normalt med spark/ bevægelse så lavt?

Ja det er helt normalt. Jo større baby er jo mere plads bruger den. Det behøver ikke være spark du mærker, det kan også være armene der er igang. Det var det ved mig (så det på scanning). 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Ja det er helt normalt. Jo større baby er jo mere plads bruger den. Det behøver ikke være spark du mærker, det kan også være armene der er igang. Det var det ved mig (så det på scanning). 

Det er bare så sjovt for al den tid jeg har mærket liv har hele maven bevæger sig og baby var meget aktiv. Nu er jeg i uge 29 og der er så blevet mere stille og sparkene sidder helt nederst så jeg undrede mig lidt, så tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.