Kan man opbevarer på altanen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. januar 2016

Mami

Hej

vi skal sparre lidt resten af måneden og jeg tænker derfor at begrænse indkøb til 2 gange ugentligt, men vores køleskab er ret lille og vores fryser heller ikke for stor. 

Vi har dog en terrasse, kan man opbevarer grøntsager, uåbnede mælke produkter og andre køleskabs varer uden døres?

og i så fald skal det så i termo kasser, skab (vi har et derude) eller andet? 

Kom gerne med jeres gode opbevarings råd  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mami skriver:

Hej

vi skal sparre lidt resten af måneden og jeg tænker derfor at begrænse indkøb til 2 gange ugentligt, men vores køleskab er ret lille og vores fryser heller ikke for stor. 

Vi har dog en terrasse, kan man opbevarer grøntsager, uåbnede mælke produkter og andre køleskabs varer uden døres?

og i så fald skal det så i termo kasser, skab (vi har et derude) eller andet? 

Kom gerne med jeres gode opbevarings råd  

et år hvor der var meget sne og koldt gik vores køleskab og fryser i stykker. Der opbevarede vi madvarre i lukkede kasser udendøres i et par dage til vi havde fået et nyt.

mange grønsager behovet ikke at opbevares på køl.

og evt kunne du pakke kød varer om så det ikke fylder så meget i fryser og køler.

jeg har også opbevaret pålæg i en beholder. Pakket det ud af emballage og samlet det et sted på den måde fylder det mindre.

Anmeld Citér

18. januar 2016

Mami

hannetheis skriver:

et år hvor der var meget sne og koldt gik vores køleskab og fryser i stykker. Der opbevarede vi madvarre i lukkede kasser udendøres i et par dage til vi havde fået et nyt.

mange grønsager behovet ikke at opbevares på køl.

og evt kunne du pakke kød varer om så det ikke fylder så meget i fryser og køler.

jeg har også opbevaret pålæg i en beholder. Pakket det ud af emballage og samlet det et sted på den måde fylder det mindre.

tak for råd  

Anmeld Citér

18. januar 2016

superbaby

Det kan man - jeg gør det også. Du skal bare være opmærksom på at nogle grøntsager fx kartofler ikke kan tåle frost, men det kan nok løses med en termokasse indtil temperaturen stiger lidt igen 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Mami

Det kan man - jeg gør det også. Du skal bare være opmærksom på at nogle grøntsager fx kartofler ikke kan tåle frost, men det kan nok løses med en termokasse indtil temperaturen stiger lidt igen 

Det jo helt perfekt  tak for det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.