Vis mig jeres drenge dåbsbord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.535 visninger
10 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2016

A. Nonymsen

Nu er det snart tid til vores lille søn skal døbes, og derfor skal der selvfølgeligt laves pynt men er lidt tom for ideer, jeg kan godt lide når det er lidt anderledes, så det ikke er sutter og barnevogne som alle andre. 

Men jeg søger lidt inspiration, så hvis i har gode ideer eller billeder fra jeres egen dåb jeg må se, ville det være dejligt.

jeg har købt disse butterflys, egentligt bare fordi de var ret seje, så hvis de kan bruges til et eller andet ville det være fedt. Og her er invitationerne, så i kan se hvilken stil jeg (håber at kunne) lave

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

butterflys kan du eventuelt bruge fx på et spejl med lys og nogle pyntesten i den farve du skal have på bordet.. eller sæt dem fast på selve lyset

Anmeld Citér

18. januar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

hov der kom lige lovlig mange billeder

Anmeld Citér

18. januar 2016

A. Nonymsen

Mulllesmor skriver:

butterflys kan du eventuelt bruge fx på et spejl med lys og nogle pyntesten i den farve du skal have på bordet.. eller sæt dem fast på selve lyset

Arh ja det var da en god ide at sætte dem om bloklys... Det tror jeg helt bestemt vi vil gøre 

og tak for billeder

Anmeld Citér

19. januar 2016

Kidsprint.dk

Jeg kan lave alle mulige 3D designs med navn 

info(a)kidsprint.dk

Anmeld Citér

19. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vores var meget neutralt 

Anmeld Citér

19. januar 2016

A. Nonymsen

EBK skriver:

Vores var meget neutralt 

Ej det er virkeligt flot. Tror jeg vil efterligne lidt

Anmeld Citér

19. januar 2016

Jn81

A. Nonymsen skriver:

Nu er det snart tid til vores lille søn skal døbes, og derfor skal der selvfølgeligt laves pynt men er lidt tom for ideer, jeg kan godt lide når det er lidt anderledes, så det ikke er sutter og barnevogne som alle andre. 

Men jeg søger lidt inspiration, så hvis i har gode ideer eller billeder fra jeres egen dåb jeg må se, ville det være dejligt.

jeg har købt disse butterflys, egentligt bare fordi de var ret seje, så hvis de kan bruges til et eller andet ville det være fedt. Og her er invitationerne, så i kan se hvilken stil jeg (håber at kunne) lave

Hvor har du købt dem henne? 

Anmeld Citér

19. januar 2016

Benjamins'mor

A. Nonymsen skriver:

Min mor lavede bordkort og min svigermor servietter. 

Anmeld Citér

19. januar 2016

A. Nonymsen

Jn81 skriver:

Hvor har du købt dem henne? 

Panduro hobby...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.