Hej alle.
Vi har siden september sidste år forsøgt at blive gravide. Vi har dog bestemt os for, at "lade det ske, når det sker" - forstået på den måde, at vi ikke tester for ægløsning og sådan, men bare hygger os
På den måde slapper jeg også mere af, og stresser ikke min krop med at tænke over det på samme måde.
Jeg har en enkelt gang for nogle måneder siden oplevet, at min mens gik en uge over tiden, men der havde jeg ingen symptomer på graviditet overhovedet. Jeg har normalt "pletblødninger" i et par dage inden mens kommer, og jeg har smerter i dagene op til.
Jeg skulle have haft min mens i torsdags, men den er endnu ikke kommet. Jeg har "smerter"/murren i underlivet, men INGEN tegn på blødning overhovedet.... Dét undrer mig meget! Jeg har ret ømme bryster, og jeg er ret sikker på de også er vokset en smule - ikke meget, men det føles som om de er lidt fyldigere end de plejer, og jeg får normalt ikke ømme bryster ved mens..
Jeg tog en test i lørdag morgen, men den var negativ.. Jeg tager nok en i morgen tidlig også, hvis mens ikke kommer i dag..
Hvis den er negativ, ville i så se tiden an eller ringe til lægen?
Hilsen den håbefulde 
Anmeld
Citér