Er jeg mon gravid? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2016

pb2017

Hej alle.

Vi har siden september sidste år forsøgt at blive gravide. Vi har dog bestemt os for, at "lade det ske, når det sker" - forstået på den måde, at vi ikke tester for ægløsning og sådan, men bare hygger os  På den måde slapper jeg også mere af, og stresser ikke min krop med at tænke over det på samme måde. 

Jeg har en enkelt gang for nogle måneder siden oplevet, at min mens gik en uge over tiden, men der havde jeg ingen symptomer på graviditet overhovedet. Jeg har normalt "pletblødninger" i et par dage inden mens kommer, og jeg har smerter i dagene op til. 

Jeg skulle have haft min mens i torsdags, men den er endnu ikke kommet. Jeg har "smerter"/murren i underlivet, men INGEN tegn på blødning overhovedet.... Dét undrer mig meget! Jeg har ret ømme bryster, og jeg er ret sikker på de også er vokset en smule - ikke meget, men det føles som om de er lidt fyldigere end de plejer, og jeg får normalt ikke ømme bryster ved mens.. 

Jeg tog en test i lørdag morgen, men den var negativ.. Jeg tager nok en i morgen tidlig også, hvis mens ikke kommer i dag.. 

Hvis den er negativ, ville i så se tiden an eller ringe til lægen?  

Hilsen den håbefulde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

Liv_86

Jeg ville nok bare se tiden an en uge eller to. Det kan være mange andre årsager til at mens udebliver

Anmeld Citér

18. januar 2016

pb2017

Liv_86 skriver:

Jeg ville nok bare se tiden an en uge eller to. Det kan være mange andre årsager til at mens udebliver

Tak for svar 

Ja, ved godt der kan være et hav af årsager - men jeg har ikke før oplevet SÅ ømme bryster eller følelsen af at de er blevet større... Og jeg får normalt også pletblødninger på samme tidspunkt som smerterne - og det har der heller ikke været noget af  Så jeg håber 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Liv_86

majken1991 skriver:

Tak for svar 

Ja, ved godt der kan være et hav af årsager - men jeg har ikke før oplevet SÅ ømme bryster eller følelsen af at de er blevet større... Og jeg får normalt også pletblødninger på samme tidspunkt som smerterne - og det har der heller ikke været noget af  Så jeg håber 

Krydser finger for dig

Anmeld Citér

18. januar 2016

pb2017

Liv_86 skriver:

Krydser finger for dig

Mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.