Sidste IVF forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. januar 2016

Anonym trådstarter

Sidste IVF forsøg står for døren, inden vi går videre med donoræg. Jeg vil selvfølgelig gerne optimere chancerne for at det skal lykkedes, nu hvor det er sidste chance for at få et biologisk barn. 

Hvad virkede for jer? Gode råd modtages med kyshånd. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Sidste IVF forsøg står for døren, inden vi går videre med donoræg. Jeg vil selvfølgelig gerne optimere chancerne for at det skal lykkedes, nu hvor det er sidste chance for at få et biologisk barn. 

Jeg blev gravid i vores 5.IVF/ICSI-forsøg - heri en BIO og et forsøg uden ÆO - vi mistede desværre i uge 11, men det er en anden historie...

Jeg gik til zoneterapi op til og under forløbet.

Vi spiste begge bio-gravid (kan købes i matas).

Og så forsøgte jeg at slappe af og leve så normalt som muligt. Jeg tog bl.a. til fest den dag, hvor vi havde fået lagt æg op og jeg var til fødselsdag dagen efter (noget jeg aldrig ville have gjort under vores første forsøg).. Jeg lyttede til min krop, og sov meget.. Men jeg gik på arbejde, jeg gik lange ture med hunden og jeg fokuserede (så meget som muligt) på andre ting..

Jeg var dog forsigtig med tunge løft og jeg holdte fingrene fra manden efter ÆO

Jeg krydser fingre for, at det er jeres tur nu

Held og lykke!

Anmeld Citér

18. januar 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg blev gravid i vores 5.IVF/ICSI-forsøg - heri en BIO og et forsøg uden ÆO - vi mistede desværre i uge 11, men det er en anden historie...

Jeg gik til zoneterapi op til og under forløbet.

Vi spiste begge bio-gravid (kan købes i matas).

Og så forsøgte jeg at slappe af og leve så normalt som muligt. Jeg tog bl.a. til fest den dag, hvor vi havde fået lagt æg op og jeg var til fødselsdag dagen efter (noget jeg aldrig ville have gjort under vores første forsøg).. Jeg lyttede til min krop, og sov meget.. Men jeg gik på arbejde, jeg gik lange ture med hunden og jeg fokuserede (så meget som muligt) på andre ting..

Jeg var dog forsigtig med tunge løft og jeg holdte fingrene fra manden efter ÆO

Jeg krydser fingre for, at det er jeres tur nu

Held og lykke!

Tak for dine gode råd. Jeg har orlov lige nu, så der er ro omkring mig til det sidste forsøg. Kan mærke det har givet mig ro i kroppen og gjort sådan at jeg ikke bløder alt for tidligt fordi min krop er stresset. 

Jeg har godt nok hørt om zoneterapi før, det anbefalede hun også på klinikken. Det er forsøget værd.  

Det er vildt underligt de følelser man har i kroppen her til sidste forsøg. Jeg vil bare have det overstået. Men det er nok for at beskytte sig selv man tænker sådan og fordi det har været så forstyrrende i ens liv i alt for mange år det behandling. 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Fru Ebied

Anonym skriver:

Jeg fik akupunktur lige efter ægoplæggelsen og blev gravid i første forsøg.

Anmeld Citér

18. januar 2016

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Jeg fik akupunktur lige efter ægoplæggelsen og blev gravid i første forsøg.

Det vil jeg tage med i overvejelserne 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Sass

Jeg har ikke været i behandlingsverdenen, men har gode erfaringer med dråberne fructus femina ☺️

Anmeld Citér

18. januar 2016

Jn81

Anonym skriver:

Har 5 iui og 6 IVF/ICSI forsøg bag os... For os var det også sidste chance for et biologisk barn inden vi gik videre til ægdonation.... De ændrede lidt i min medicin så mine æg modnede bedre... Lige inden æo fik jeg akupunktur på klinikken... Det skulle gøre at jeg slappede mere af og det hele var lidt mere "fremmed venligt"... Det hjalp på min nervøsitet synes jeg... Dagen efter æo var vi til påskefrokost... Og prøvede at leve så normalt som muligt dog uden løft osv... Jeg blev endelig gravid og har nu tvillinger på 7 uger  er ret sikker på at det var fordi de ændrede i min medicin at det er lykkedes for os... Det var på Copenhagen fertility center... 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Anonym trådstarter

Jn81 skriver:

Har 5 iui og 6 IVF/ICSI forsøg bag os... For os var det også sidste chance for et biologisk barn inden vi gik videre til ægdonation.... De ændrede lidt i min medicin så mine æg modnede bedre... Lige inden æo fik jeg akupunktur på klinikken... Det skulle gøre at jeg slappede mere af og det hele var lidt mere "fremmed venligt"... Det hjalp på min nervøsitet synes jeg... Dagen efter æo var vi til påskefrokost... Og prøvede at leve så normalt som muligt dog uden løft osv... Jeg blev endelig gravid og har nu tvillinger på 7 uger  er ret sikker på at det var fordi de ændrede i min medicin at det er lykkedes for os... Det var på Copenhagen fertility center... 

De ændrer også lidt i mit og har gjort det i alle forsøg. De vil prøve med HCG støtte (ovitrelle) efter oplægning denne gang. Derudover får jeg også hjertemagnyl og prednisolon. 

Hvor er det dejligt at høre fra nogle der har mange forsøg bag sig, hvor det er alligevel er lykkedes i sidste forsøg. 

Jeg siger hele tiden det bare skal ud af verden så vi kan komme videre, men man kan jo blive overrasket  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.