Hej piger. Håber det er nogen der kan hjælpe med et råd.
Jeg er 100% enlig mor til to, en baby og en i skole alderen.
Jeg valgte i sin tid at tage en uddannelse inden for sundhedsvæsnet (sosu-assistent). Det har jeg SÅ meget fortrudt.
Det er elendige arbejdstider når man skal hente og aflevere 2 børn. Og helst ikke have aften/nat/weekend vagter
Min barsel slutter om 1 mdr. Så jeg er for længst begyndt at kigge efter job (er ledig). Men jeg kan bare mærke at jeg på ingen måder brænder for det job. Det skal siges at jeg kun har arbejdet som assistent i 3 mdr. Efter jeg blev færdiguddannet.
Jeg har forinden assistenten været i gang med sygeplejerske uddannelsen, da planen var at blive sundhedsplejerske. Men da jeg ikke bor, så det er en mulighed for mig at gennemføre sundhedsplejersken, og jeg havde problemer med eksamen på sygeplejerske uddannelsen, blev det ikke gennemført.
Dette betyder også at jeg har brugt det meste af min SU :'-(
Så mit spm. Er nu.... Er der andre muligheder for mig.... Ift. At få en anden uddannelse? Og er der nogen jeg kan kontakte ang. Råd om dette? Eller er jeg tvunget til resten af mine dage, til enten at søge jobs som kassedame eller som assistent?
Håber der er nogen der kan hjælpe
Og at i kan finde hoved og hale i mit indlæg
Anmeld
Citér