Typisk for meget baby tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
7 svar
1 synes godt om
17. januar 2016

Sedigfor

Ja, som mange nok kender så køber man for meget tøj til de små, nu har min datter 11 bodyer, hun bruger måske 5 max 6 af dem . Nu er jeg så småt begyndt at købe lidt i næste str " 74 " hvor meget skal jeg ha af det forskellige? 

min datter har altid haft for meget tøj, synes det er så meget spild af penge og faktisk os svineri! . Så hjælp mig lige.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sedigfor skriver:

Ja, som mange nok kender så køber man for meget tøj til de små, nu har min datter 11 bodyer, hun bruger måske 5 max 6 af dem . Nu er jeg så småt begyndt at købe lidt i næste str " 74 " hvor meget skal jeg ha af det forskellige? 

min datter har altid haft for meget tøj, synes det er så meget spild af penge og faktisk os svineri! . Så hjælp mig lige.

Jeg ville som udgangspunkt have så der er til et rent sæt hver dag i en uge + skiftetøj til institution.

Min datter har rigtig meget tøj, men hun har også både skiftetøj fast hos mormor og hos far udover vs. Og der er altid 2 fulde sæt tøj i vs. 4-5 sæt hos far og 2 sæt hos mormor. Og så har hun til 2 uger herhjemme da jeg ikke vasker oftere end hver anden uge...

Anmeld Citér

17. januar 2016

jenny4

Sedigfor skriver:

Hvad med at prøve dig lidt frem. Start med lidt af hvert og så køb mere hvis du ofte føler du står og mangler noget bestemt. Her var det eks natdragter vi manglede. Det er i øvrigt min oplevelse at man ikke rigtig bruger cardigans når de er så små, så lad være med at købe for meget af det. Udover en god trøje til at have under køredragten når det er koldt.

Anmeld Citér

17. januar 2016

Lilott

Sedigfor skriver:

Det kommer jo an på hvor ofte i vasker 

Når vi køber tøj til vores søn er det med udgangspunkt i, at vi vasker en gang om ugen. Så køber vi syv sæt til ham, to sæt til at have i vuggestuen og to-tre ekstra sæt i tilfælde af uheld eller hvis vi ikke lige får vasket. Strømper og strømpebukser er det eneste vi har alt for meget af, men hellere kunne give et par tørre strømper på hvis han fx træder i noget vand eller har hoppet i en vandpyt  

min søster arver så tøjet til hendes dreng, så jeg får aldrig en øv-følelse af at det ikke er blevet brugt nok  

Anmeld Citér

18. januar 2016

Skouboe

www.Vigga.us

Skulle jeg have en baby mere, ville jeg købe det her. 

Anmeld Citér

18. januar 2016

lineog4

Skouboe skriver:

www.Vigga.us

Skulle jeg have en baby mere, ville jeg købe det her. 

fedt koncept men vi ville ikke have nok bodyer i de pakker, tror vi vasker for lidt 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Benjamins'mor

Sedigfor skriver:

Synes bestemt ikke 11 er meget. 

Vi har nok 20 bodyer. Hun bruger omkring 3 om dagen, enten spilder hun drikkevarer eller andet. Så skal de jo kunne skifte. 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Skouboe

lineog4 skriver:

fedt koncept men vi ville ikke have nok bodyer i de pakker, tror vi vasker for lidt 

Det er lagt an så der er plads til liiige det tøj, man bare er nødt til at købe...

Og jeg ville heller ikke have haft nok, men mine unger var også refluks børn begge to.

Men jeg kan godt lide tanken, og selvom jeg så skulle have bestilt 2 pakker, ville jeg stadig have sparet penge ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.