Spis dig gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. januar 2016

degnebolig

Min kæreste og jeg ønsker os brændende barn nummer 2. Desværre lader det sig vente på sig, indtil videre 1 års tid. Vi erkender gerne at vi er trætte af negative tester... nu står vi tilbage med følelse af vi gør noget forkert.
Derfor har vi nu taget en drastisk beslutning... Alt unødvendigt sukker er smidt ud   Vi gør det med stor glæde, på trods det bliver svært at undgå stivelse. I den forbindelse vil jeg gerne høre om der er andre som har prøvet, at "spise sig gravide"?  Hvor hurtigt lykkedes det jer? og hvad gjorde du følte trang til sukker?

På forhånd tak for jeres svar!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

smilfraungpige

til det med sukker. kan jeg anbefalde et salt shot. 

man skal bruge et glas (lille/mellem) en halv tsk til en hel tsk salt (kommer an på glasset) og en halv citron og så self kold vand.. det virker hvis man har sukkertrang. ellers børst tænder eller gå en tur .. gør noget så din hjerne ikke driver dig til vandvid

Anmeld Citér

18. januar 2016

Julemusen

Jeg har levet efter "Spis dig gravid " samt trænet 2-3 gange om ugen op til begge mine graviditeter. Jeg har pco og ville gerne undgå alle de hormoner og medicin. 4 måneder på kosten og -6 kg tog det at blive gravid første gang.Med nr 2 prøvede vi i 14 måneder før jeg skiftede kosten ud igen. Derefter tog det  3 måneder og -10 kg :-) så bare klø på. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.