Hvor mange fadere havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mullesmith skriver:

Selvom min 3. Lille søn ikke er født endnu er jeg begyndt at spekulere lidt på dåben og hvem der skal stå fadder. Sidste gang havde vi 2 faddere til hver, mine søstre og min mands søster og mand. Denne gang ved jeg ikke hvem jeg skal vælge, har læst man må have op til 5 faddere så tænkte på bare at gå All in med mine søstre og min bror der nu er gammel nok og så min mands søster og mand   Er det fjollet?

Jeg synes det er en god idé Vi havde 3 faddere. - Min søster, farens ene bror og min barndomsveninde. Jeg ville have elsket hvis det havde været farens 3 søskende og min søster, men hans søster var ikke gammel nok og den ældste bror havde ikke lyst til at være med til dåben. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

lillespir26

Selvom min 3. Lille søn ikke er født endnu er jeg begyndt at spekulere lidt på dåben og hvem der skal stå fadder. Sidste gang havde vi 2 faddere til hver, mine søstre og min mands søster og mand. Denne gang ved jeg ikke hvem jeg skal vælge, har læst man må have op til 5 faddere så tænkte på bare at gå All in med mine søstre og min bror der nu er gammel nok og så min mands søster og mand   Er det fjollet?

1 Gudmor min ældste søster 

3 fader min far, min svoger og min 2 søster 

denne gang bliver 

gudmor min 2 søster

fader min far, min svoger og min ældste søster 

Anmeld Citér

18. januar 2016

superbaby

Vores dreng har fem faddere. Tre er vores søskende plus en veninde og ven. Min bror er gudfar. Egentlig synes jeg fem er lidt meget, men vi har selv været faddere og gudfar/gudmor for deres børn, så det gav mening 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

min bedste veninde og hendes mand samt min mands søster var faddere første gang og min bedste veninde og hendes mand anden gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.