er bare så ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. september 2009

grinbidderen

Jeg havde fået en her inden fra til at lave min søns fødselsdags lagkage her til den 4 oktober, men har idag fået afvide at hun desværre ikke kan alligevel, så nu står jeg så her uden en der kan hjælpe mig med kagen er ik god til at lave dem har nemlig kun prøvede en gang, syntes bare at det hele er noget være rod lige nu ved ik hva jeg skal gøre havde jo gjort så det ville være blevet den bedste fødselsdag til hans 1 åriges dag... kender i det ar man bare har lyst til at aflyse nu når det er ramlet sammen?? der er så en anden grund mere...  og det er at min mor er jo meget dårlig gånde og havede en veninde fra kbh der skulle være med til fødselsdagen som så skulle have kørt min bror og min mor her ned osse til korsør men hun har så osse lige aflyst fordi hendes søn er blevet inveteret til en anden fødselsdag, men i mit hovede aflyser man ikke hvis man har sagt ja til en anden fødselsdag først eller er det bare mig???

så nu blir min kæreste ned til at køre til kbh og hente dem og det koster så osse kun 400 kr for at hente og bringe osv, så det er sgu en mega dyr fødselsdag... SUK

Hilsen den ulykkelige mor som ik ved hvad hun skal gøre med sin søns fødselsdag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

ej det er jeg rigtig ked af at høre!! jeg ville kanon gerne lave jer en fin kage men for søren da, så skal den over broen = 400kr + benzin.....

kan godt forstå du er ked!

Anmeld

22. september 2009

Sabina & Simone

Ej, det er da bare alt for øv...
Ville gerne have lavet kagen for dig, men det er lige lidt langt at skal transportere den fra nordjylland...
Er helt enig med dig i at det er forkert af din veninde at melde afbud... Det gør man bare ikke når man har sagt ja...

Er du helt sikker på at du ikke kan lave en kage selv? Kan godt hjælpe dig igennem det hvis det er... Det er slet ikke så avanceret...

Trøste knus herfra

Anmeld

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

kan godt love dig for at jeg bage tænker og tænker....  overvejede lige om jeg kunne tage til Falster den weekend og så komme op med kagen, men fuck der bliver lang transport jo!

Anmeld

22. september 2009

anna-jonas

Først vil jeg sige..................ta' det roligt, ingen grund til panik. Du skal glæde dig over at fejre Valdemar...............og ikke være trist over at folk ikke lige holder aftaler.
Det er herre nemt at lave lagkager........................jeg er en sand mester ud i den kunst. *sagt i al beskedenhed*
Bare spørg, så skal jeg svare. Ville meget gerne lave dem til jer...............men desværre er der for langt.

Knus Mette

Anmeld

22. september 2009

grinbidderen

ej hvor er i bare nogen super dejlige quinder... ja jeg har tænkt mig at prøve at bage lagkagebunde her imorge og så finde noget fyld men ved ik helt hva der smager godt sammen og så ville jeg se om jeg selv ville kunne finde ud af det har jo lavet en kage før med mmf og den blev ok men alligevel føler bare at jeg ik kan gøre det godt nok hvis i kender det.. men laver en prøve fra imorgen også indtil det er færdigt, har i nogen gode fyld ideer uden piskefløde+????

Anmeld

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

grinbidderen skriver:

ej hvor er i bare nogen super dejlige quinder... ja jeg har tænkt mig at prøve at bage lagkagebunde her imorge og så finde noget fyld men ved ik helt hva der smager godt sammen og så ville jeg se om jeg selv ville kunne finde ud af det har jo lavet en kage før med mmf og den blev ok men alligevel føler bare at jeg ik kan gøre det godt nok hvis i kender det.. men laver en prøve fra imorgen også indtil det er færdigt, har i nogen gode fyld ideer uden piskefløde+????

hvis du har tid kan du lave den lørdag så kan fyldet godt blive med fløde. Ellers tænker jeg at almindeligt kage creme er lækkert med bær eller pærer fra dåse

Anmeld

22. september 2009

grinbidderen

ka-ri-na skriver:

hvis du har tid kan du lave den lørdag så kan fyldet godt blive med fløde. Ellers tænker jeg at almindeligt kage creme er lækkert med bær eller pærer fra dåse

syntes bare at det med lagkagecrem er for normalt.. ville jo helt have tobleronecrem el en anden chokolde noget, men har en sviger familie der ikke kan klare hvis det med fløde blir lavet før den dag det blir spist det var mere derfor, jeg havde lavet en kage for noget tid siden og der lavede jeg det så det stod 2 dage men smagte godt alligevel... og det var hindbærmousse

Anmeld

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

grinbidderen skriver:

syntes bare at det med lagkagecrem er for normalt.. ville jo helt have tobleronecrem el en anden chokolde noget, men har en sviger familie der ikke kan klare hvis det med fløde blir lavet før den dag det blir spist det var mere derfor, jeg havde lavet en kage for noget tid siden og der lavede jeg det så det stod 2 dage men smagte godt alligevel... og det var hindbærmousse

så lyver du bare for dem og siger den er fra idag! det fejler ikke en skid når det er fra dagen før ja sågar 3 dage bageren laver ofte bryllupskager dagen før...

Anmeld

22. september 2009

grinbidderen

ka-ri-na skriver:

så lyver du bare for dem og siger den er fra idag! det fejler ikke en skid når det er fra dagen før ja sågar 3 dage bageren laver ofte bryllupskager dagen før...

ja det tænkte jeg osse.. hihi de kan ik smage det nemlig den blir jo ikke gammel af det og en normal lagkage har osse bedst af at stå og trekke 1 døgn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.