Jeg havde fået en her inden fra til at lave min søns fødselsdags lagkage her til den 4 oktober, men har idag fået afvide at hun desværre ikke kan alligevel, så nu står jeg så her uden en der kan hjælpe mig med kagen er ik god til at lave dem har nemlig kun prøvede en gang, syntes bare at det hele er noget være rod lige nu ved ik hva jeg skal gøre havde jo gjort så det ville være blevet den bedste fødselsdag til hans 1 åriges dag... kender i det ar man bare har lyst til at aflyse nu når det er ramlet sammen?? der er så en anden grund mere... og det er at min mor er jo meget dårlig gånde og havede en veninde fra kbh der skulle være med til fødselsdagen som så skulle have kørt min bror og min mor her ned osse til korsør men hun har så osse lige aflyst fordi hendes søn er blevet inveteret til en anden fødselsdag, men i mit hovede aflyser man ikke hvis man har sagt ja til en anden fødselsdag først eller er det bare mig???
så nu blir min kæreste ned til at køre til kbh og hente dem og det koster så osse kun 400 kr for at hente og bringe osv, så det er sgu en mega dyr fødselsdag... SUK
Hilsen den ulykkelige mor som ik ved hvad hun skal gøre med sin søns fødselsdag..
Anmeld