Det er ik sjov mere mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
6 svar
16 synes godt om
17. januar 2016

Mullesmith

36+3 nåede vi så idag, hold op jeg har det hårdt, og hold ferie hvor jeg glæder mig til det er overstået. Der behøver ik gå meget mere end 14 dage nu. Min krop er fuldstændig handicappet pga bækkensmerterne og hofterne. Halleluja det er snart slut  god dag alle 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

Troldemommi

Mullesmith skriver:

36+3 nåede vi så idag, hold op jeg har det hårdt, og hold ferie hvor jeg glæder mig til det er overstået. Der behøver ik gå meget mere end 14 dage nu. Min krop er fuldstændig handicappet pga bækkensmerterne og hofterne. Halleluja det er snart slut  god dag alle 

Jeg syntes nu du er meget smuk med stor mave 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Krydserfingre

Mullesmith skriver:

Venter du tvillinger? 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Mullesmith

Krydserfingre skriver:

Venter du tvillinger? 

Nej der er kun 1  ventede tvillinger sidste gang  her er billedet med tvillinger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. januar 2016

mija

Wow, hvor er det vildt Jeg ville tippe forover tror jeg  Kangodt forstå atdet bliver en lettelse at komme af med maven.

Anmeld Citér

18. januar 2016

Marts<3

Mullesmith skriver:

Nej der er kun 1  ventede tvillinger sidste gang  her er billedet med tvillinger 

Shit! Hold da op... Hvordan havde du det fysisk. Det ser liiiiiidt besværligt ud

Anmeld Citér

18. januar 2016

Mullesmith

Marts<3 skriver:

Shit! Hold da op... Hvordan havde du det fysisk. Det ser liiiiiidt besværligt ud

Havde det meget bedre 1. Gang selvom der var to store drenge på 3470g og 3340g derinde. Denne her gang er langt mere frygtelig med bækken smerter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.