Når man savner sin X men ved det ikke fungere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
3 svar
4 synes godt om
17. januar 2016

nadjaleah

hej

jeg gik fra min kæreste sidst i november, efter vi havde slidt på hinanden i 2 år.

vi startede ud med den vilde forelskelse, den hvor man kan leve af kildevand og kærlighed. Det var så skønt og jeg var sikker på at ham her skulle jeg bruge mit liv sammen med. Men på en eller anden måde så gik det i stykker.. Vi elsker hinanden rigtig højt, men vi ser slet ikke ens på tingene. Han prioritere hans motion som noget af det vigtigste og kan ikke imødekomme mine behov for nærvær og kærlighed.

det skal siges at han har løjet nogle gange så jeg har haft behov for at kontrollere ham osv, tror det har ødelagt rigtig meget.

nu er sagen den at han siger han savner mig og gerne vil se mig igen. Dog uden vi blir kæreste igen men bare hygger. 

Jeg har sådan lyst til at sige ja men frygter mine følelser løber af med mig. Måske jeg håber en lille smule at hvis jeg siger ja til at ses at han så måske blir sådan rigtig forelsket i mig igen.. 

Ved ikke lige hvad jeg vil med tråde - nok bare ud med tankerne ���� er snot forvirret. Skal fornuften eller hjertet bestemme ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

Liv_86

Hmm den er svær. 

Hvis du ved at det bare aldrig bliver til noget fordi I, som du giver udtryk for bare er et mega dårligt match, så synes jeg ikke du skal sige ja. 

Jeg tror bare det ender med at du bliver såret og spilder din kostbare tid. Hvilket jeg ikke synes du skal. 

Jeg tror måske at du tænker på ham fordi "du ikke kan få ham", altså på den måde som du ønsker. 

Mennesket har en tildens til gerne at vil have noget der på en måde er uopnåeligt. Det kan bare nogen gange være destruktivt. 

Har selv stået i situationen og kan af erfaring sige at det var total spild af min tid, jeg endte med at blive såret igen, så vil til hver en til foreslå dig at være et rationelt menneske 

Anmeld Citér

17. januar 2016

ErDetSnartNU

En mand, som du har været dybt forelsket i, men som ikke ville prioritere dig højere end sin egen krop, og som tilmed har løjet for dig i sådan en grad, at du har haft behov for at kontrollere ham, og som du er gået fra, fordi I ellers ville slide hinanden i stykker vil nu ses med dig for at have uforpligtende sex, og du overvejer det, fordi du håber, at han bliver forelsket i dig igen? For mig lyder det som opskriften på et knust hjerte og (endnu mere) ødelagt selvværd. Tro på, at du fortjener at have højeste prioritet hos din kæreste, og tro på, at du fortjener mere end at være "hyggeven" hvis I skal være sammen igen. 

Hvis du ikke havde nogle følelser i det, kunne jeg ikke se det store problem i, at I sås uforpligtende, men når din forhåbning er, at han skal blive forelsket i dig, så giver du reelt sex for at få ømhed, men han giver lidt ømhed for at få sex. Kan dit selvværd holde til at du er sammen med en (og forelsket i en) som ikke vil have hele dig?

Anmeld Citér

17. januar 2016

nadjaleah

Jeg tænker også at jeg ender med et knust hjerte igen, men det mærkelige er at jeg ønsker heller ikke at vi skal være kærester igen. 

Jeg ved ikke helt hvad jeg egentlig gerne vil. Jeg vil gerne se ham men vill ikke at vi skal være kærester. E bare i tvivl om jeg kan eller om mine følelser kommer igen. 

Nåske jeg bare gerne vil at han skal ville det.. Giver det mening ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.