Har du læst mælkebøttebørn? Og hvad synes du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. januar 2016

Anonym trådstarter

Har du læst den og hvad synes du om den?

Jeg er blevet spurgt endnu engang om jeg vil være med i den næste udgave, og er i tvivl...

Jeg er flere gange blevet spurgt om jeg ikke kunne have interesse i at skrive min egen bog....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2016

hekran

Anonym skriver:

Har du læst den og hvad synes du om den?

Jeg er blevet spurgt endnu engang om jeg vil være med i den næste udgave, og er i tvivl...

Jeg er flere gange blevet spurgt om jeg ikke kunne have interesse i at skrive min egen bog....

Er det en bog?

Anmeld Citér

16. januar 2016

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Er det en bog?

Ja, det er det....

Om forskellige beretninger fra anbragte børn...

Anmeld Citér

17. januar 2016

Bebsen

Ville jeg ellers gerne læse, har selv været anbragt som barn og ung  

Jeg har selv fået lignende tilbud, fra DR1, ude og hjem og lignende, men har altid haft takket nej da jeg ikke brød mig om vinklerne, følte de ville hænge visse familie medlemmer ud(nu er de døde, såe). Og jeg er endelig ikke 'hende der, der er sket det der for', og har ikke lyst til at sætte mig i den rolle igen 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg ved slet ikke om jeg vil kunne holde til at læse om andres ulykke der kunne være så tæt på min egen...

jeg har det svært ved også f.eks. at se film med børn der bliver efterladt eller lignende...

Jeg får et jag i maven hver gang jeg overhører en forælder vrisse af deres barn i supermarkedet...

Hvis andre har læst den kunne det være de kunne fortælle små brudstykker om det er mange detaljer og meget tragisk??...

Anmeld Citér

17. januar 2016

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg ved slet ikke om jeg vil kunne holde til at læse om andres ulykke der kunne være så tæt på min egen...

jeg har det svært ved også f.eks. at se film med børn der bliver efterladt eller lignende...

Jeg får et jag i maven hver gang jeg overhører en forælder vrisse af deres barn i supermarkedet...

Hvis andre har læst den kunne det være de kunne fortælle små brudstykker om det er mange detaljer og meget tragisk??...

Jeg har læst den og andre... Og mælkebøttebørn er meget mild i forhold til rigtig mange andre bøger.... Da man kun høre små brudstykker og der ikke bliver gået i dybden med div oplevelser....som vold osv.... 

Jeg er bare i tvivl om hvis jeg skal ud, om jeg så ikke hellere vil gøre det 110% og få det hele med 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.