Ægløsning i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2016

Anonym trådstarter

Uha så starter den - efter min mening - spændende tid! Jeg tror nok jeg har ÆL i dag, pga det æggehvide udflåd jeg har og milde menstruationsagtige smerter i underlivet. Så om ca.14 dage finder jeg forhåbentlig ud af om der er gevinst her første måned vi prøver at få baby nr.3 ������ Hvem følger mon med herinde? Andre som er i en venteposition lige nu?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Uha så starter den - efter min mening - spændende tid! Jeg tror nok jeg har ÆL i dag, pga det æggehvide udflåd jeg har og milde menstruationsagtige smerter i underlivet. Så om ca.14 dage finder jeg forhåbentlig ud af om der er gevinst her første måned vi prøver at få baby nr.3 ������ Hvem følger mon med herinde? Andre som er i en venteposition lige nu?

Hvor spændende!! Jeg tror jeg havde ægløsning engang mellem d 11-15 (manden og jeg er heldigvis godt dækket ind med hyggetid, nu når jeg ikke er helt sikker på tidspunktet), så jeg går også og venter !! Har haft ømme brystet i omkring 4 dage nu og havde lidt smerter i underlivet i går og lidt til morges. Hader ventetiden !!!! 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Krydserfingre

Anonym skriver:

Sikker på du havde ægløsning? For mit slim er ikke Hvidt men derimod helt gennemsigtigt og elastisk. Bare så du rammer plet

Anmeld Citér

16. januar 2016

Spirrevip

Jeg havde ægløsning tirsdag eller onsdag, så jeg er også fanget i ventetidens arme 

Anmeld Citér

23. januar 2016

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Sikker på du havde ægløsning? For mit slim er ikke Hvidt men derimod helt gennemsigtigt og elastisk. Bare så du rammer plet

Mit var også gennemsigtigt! Men tak fordi du lige fik det helt rigtigt :-)

Anmeld Citér

23. januar 2016

Krydserfingre

Anonym skriver:

Mit var også gennemsigtigt! Men tak fordi du lige fik det helt rigtigt :-)

Nå okay! Så var det nok ægløsning  

Anmeld Citér

23. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Vælger osse lige at være anonym da ingen ved vi prøver 

Vi er osse igang med baby nr 3.. (Faktisk været i et par mdr nu). 

Men jeg havde ÆL den anden dag og nu er ventetiden virkelig LANG!!!!  

Anmeld Citér

23. januar 2016

Nadiapigen

Her har jeg også ÆL. Tror jeg   så vidt jeg har regnet mig frem til. Har desværre ikke helt styr på det. 

Men vi også I gang med nr 2. Så det bare igang med at hygge, så der er gevinst. 

Så krydser jeg for at mens IKKE kommer næste gang. 

Held og lykke alle sammen !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.