jeg er 34+1 i dag og har de sidste dage været trist, græder over ingenting og er meget nærtagende. Hvilket har resulteret i at der hele tiden er dårlig stemning mellem mig og kæresten
skal lige siges at det meste jeg har mærket til min graviditet hele vejen, har været hormonerne, er stædig og kan blive hidsig normalt, men eskaleret totalt efter graviditet, men nu er jeg altså bare ked af det 
vi var til noget halløj i går og skændes så som altid om hvem der skal sidde på forsædet (en tredje der køre bilen), det er sådan en kamp vi har. Nå men jeg siger så jeg har ondt i ryggen og vil meget gerne sidde på forsædet, min kæreste gier sig modvilligt og siger intet hele vejen hjem. Hjemme er der virkelig dårlig stemning, og jeg prøver så at tage den, og spørge hvorfor han bliver så sur, så siger han at jeg sagtens kunne gå, så jeg havde jo nok ikke ondt i ryggen. Tak for det, havde ondt i ryggen, hvilket jeg havde sagt flere gange om aftenen, han vil ikke give mig massage, og synes generelt jeg klynker, jeg har bare lidt behov for noget medynk, for jeg synes det er ved at være hårdt at være gravid 
Jeg synes han fjerner sig mere og mere fra mig, men han siger at jeg bare er nærtagende, er det normalt at være så trist her til sidst? Burgte jo glæde mig, barsel om 2 uger og så kommer bebs snart
Anmeld
Citér