Spørgsmål ang. børne- unge ydelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
2 svar
1 synes godt om
15. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er flyttet sammen med min kæreste og har oplyst til udbetaling Danmark han er flyttet ind pr. 1/10 og at jeg derfor fra den dato ikke var enligforsørger længere. Jeg tror jeg meldte det til dem allerede i starten af september  

Jeg har alligevel med ydelsen i oktober fået udbetalt som enlig. 

Er det en fejl eller er det ligesom hvis et barn er født 1/10 så vil man også modtage ydelsen pr. 20/10. 

Ved ikke om mit spørgsmål giver mening, men ville lige høre om nogen vidste det :-) 

på forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

sne190810

Anonym skriver:

Jeg er flyttet sammen med min kæreste og har oplyst til udbetaling Danmark han er flyttet ind pr. 1/10 og at jeg derfor fra den dato ikke var enligforsørger længere. Jeg tror jeg meldte det til dem allerede i starten af september  

Jeg har alligevel med ydelsen i oktober fået udbetalt som enlig. 

Er det en fejl eller er det ligesom hvis et barn er født 1/10 så vil man også modtage ydelsen pr. 20/10. 

Ved ikke om mit spørgsmål giver mening, men ville lige høre om nogen vidste det :-) 

på forhånd tak. 

Umiddelbart nej, så skulle du ikke have fået udbetalt som enlig. 

Hvis du er ærlig, så ringer du på mandag og oplyser om det. :-) Ellers tror jeg det er noget som er glippet for dem, og de ikke har fået det rettet. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Umiddelbart nej, så skulle du ikke have fået udbetalt som enlig. 

Hvis du er ærlig, så ringer du på mandag og oplyser om det. :-) Ellers tror jeg det er noget som er glippet for dem, og de ikke har fået det rettet. 

Har sat pengene til side og venter her til D. 20. og ser om de måske udbetaler mindre for så at regulere, hvis det er en fejl. 

Ellers ringer jeg til dem efter D. 20., for er skam et ærligt menneske 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.