Erfaring med fødsel i uge 28 eller 29

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg er pt indlagt med forkort livmoderhals og en fødsel der blev stoppet. Udsigten er desværre ikke god og baby bliver nok ikke i maven meget længere en til max 29+0 dvs en uge fra nu. Han vil derfor blive født meget for tidligt og have brug for intensiv pleje.. Jeg er virkelig nervøs og søger derfor nogle beretninger om andre der har oplevet at føde omkring disse uger? Lægerne siger det er rigtig godt at jeg nåede at komme over de 28 uger men at hver dag selvfølgelig er en kæmpe gevinst! Håber rigtig meget på at høre om den første tid med et barn født så tidligt og måske også senfølger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Hej jeg er pt indlagt med forkort livmoderhals og en fødsel der blev stoppet. Udsigten er desværre ikke god og baby bliver nok ikke i maven meget længere en til max 29+0 dvs en uge fra nu. Han vil derfor blive født meget for tidligt og have brug for intensiv pleje.. Jeg er virkelig nervøs og søger derfor nogle beretninger om andre der har oplevet at føde omkring disse uger? Lægerne siger det er rigtig godt at jeg nåede at komme over de 28 uger men at hver dag selvfølgelig er en kæmpe gevinst! Håber rigtig meget på at høre om den første tid med et barn født så tidligt og måske også senfølger

Jeg er ked at høre om din situation. Det er bestemt ikke sjovt.

der er to gode grupper på Facebook.

men du skal vide, at ikke to forløb er ens. Og der er mange "skræmme" historier. 

Er der noget mere konkret du du gerne vil vide? 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Klumpe-dumpe skriver:

Jeg er ked at høre om din situation. Det er bestemt ikke sjovt.

der er to gode grupper på Facebook.

men du skal vide, at ikke to forløb er ens. Og der er mange "skræmme" historier. 

Er der noget mere konkret du du gerne vil vide? 

Jeg hører at der vistnok er store overlevelseschancer for børn født i denne uge, men der næsten altid opstår følger af den tidlige fødsel.. Jeg tænker derfor på hvilke ting det kan være og lidt om den første tid med så tidlig født et barn

Anmeld Citér

15. januar 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Kender ikke så meget til tidligt født kender en som fødte i uge 27 og han er sund og rask og uden følger, tror det afhænger af baby hvordan deres tilstand er osv. 

Er det din første graviditet ?

Ønsker dig ihverrfald held og lykke 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Kender ikke så meget til tidligt født kender en som fødte i uge 27 og han er sund og rask og uden følger, tror det afhænger af baby hvordan deres tilstand er osv. 

Er det din første graviditet ?

Ønsker dig ihverrfald held og lykke 

Ja det er mit første barn og mange tak 

Anmeld Citér

16. januar 2016

MorTil3+

Anonym skriver:

Nu har jeg ikke født så tidligt, men blev også indlagt i uge 28 med forkortet livmoderhals og en stoppet fødsel, men jeg holdte ham inde til 35+1 så der er håb for at h*n bliver der lidt længere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.