Hjælp til ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg, min datter (til den tid ca. 5 mdr.), veninde og hendes 2 piger på 21 og 15 har snakket om en ferie til Frankrig..

Vi vil gerne afsted i Juli, og vil gerne køre selv fra DK. 

Har I nogle råd til hvor I Frankrig vi skal tage hen? Der skal være sol, varmt, adgang til pool og gerne tæt på stranden.. Det behøver ikke være al for tæt på byen, da vi kan tage bilen og køre..

Vi vil gerne overnatte 6-7 dage, da vi forinden skal have 2 overnatninger i Paris (Den ældste piges kæreste skal fri til hende i Paris, men hun ved det ikke. Han kommer kun til Paris for det og overnatter den sidste nat i Paris)

Derfor er jeg anonym ;)

Kom hid med jeres fif, råd og egne oplevelser på en kør selv ferie til Frankrig :)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg, min datter (til den tid ca. 5 mdr.), veninde og hendes 2 piger på 21 og 15 har snakket om en ferie til Frankrig..

Vi vil gerne afsted i Juli, og vil gerne køre selv fra DK. 

Har I nogle råd til hvor I Frankrig vi skal tage hen? Der skal være sol, varmt, adgang til pool og gerne tæt på stranden.. Det behøver ikke være al for tæt på byen, da vi kan tage bilen og køre..

Vi vil gerne overnatte 6-7 dage, da vi forinden skal have 2 overnatninger i Paris (Den ældste piges kæreste skal fri til hende i Paris, men hun ved det ikke. Han kommer kun til Paris for det og overnatter den sidste nat i Paris)

Derfor er jeg anonym ;)

Kom hid med jeres fif, råd og egne oplevelser på en kør selv ferie til Frankrig :)

Jeg har været på ferie i normandiet. Det var super hyggeligt, vi havde lejet en lejlighed og boede i en lille bitte fantastisk hyggelig by. Det var sådan en byt bolig ferie, så det var ikke en sådan turist by, og der var ikke pool. Men der var ikke ret langt til en super lækker strand. 

Det var en kørselv ferie. Vi overnattede vist ca 2 gange i tyskland og så en enkelt gang i paris før vi ankom til lejligheden.

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg har været på ferie i normandiet. Det var super hyggeligt, vi havde lejet en lejlighed og boede i en lille bitte fantastisk hyggelig by. Det var sådan en byt bolig ferie, så det var ikke en sådan turist by, og der var ikke pool. Men der var ikke ret langt til en super lækker strand. 

Det var en kørselv ferie. Vi overnattede vist ca 2 gange i tyskland og så en enkelt gang i paris før vi ankom til lejligheden.

Tak for svar :)

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Andre der har fif?

Hvor har I bestilt igennem osv. 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Marts<3

At blive friet til i Paris Hvor romantisk.... 

Vi kørte til Berlin i 32 graders varme uden aircondition med en 4 mdr. gammel baby. NOT gonna happen again. Det gik fint, men det var et kæmpe stress faktor for os. Så heller tulle rundt i en lufthavn og hygge med en lille kage i hånden:-) 

Så kan de andre kører derned og tag en autostol med hjemmefra... 

Ellers håber jeg, at i som min. har aircondition og masser af tid til stop.... 

Hilsen hende der elsker det er billigere og flyve end at køre i bil

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.