Dør af spænding!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
13 svar
2 synes godt om
15. januar 2016

Anonym trådstarter

Imorgen! Imorgen tester jeg...! Få dage efter ÆL startede mavesmerter/spændinger og jag/stik til tider... Enormt oppustet og tissetrang... Tisser når jeg går i seng og inden jeg falder i søvn skal jeg tisse 1-2 gange yderligere... I weekenden fik jeg enormt ømme dutter og de sidste dage har jeg haft hård mave, samt svimmel og bare træt... Så nu trækker jeg den ikke længere! Imorgen ville jeg være 3+6...

kryds for mig!!! Åhh altså en spænding 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Augustmama

Spænende! Jeg krydser 

Anmeld Citér

15. januar 2016

mija

Det lyder som et godt tegn! Krydser alt hvad jeg har

Anmeld Citér

15. januar 2016

Liv_86

Lyder spændende. Sådan har jeg også haft det siden ÆL. 

Skal have mens i dag, så vi må se om den kommer

Anmeld Citér

15. januar 2016

Augustmama

Hvad sagde testen

Anmeld Citér

15. januar 2016

brevkassen-35510

Godt nok spændende! Jeg krydser 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Fik ikke testet til morgen  Manden havde taget bilen så kunne ikke køre ind og købe tests... Men de er købt her til aften, så prøver imorgen tidlig  Tænker ikke jeg får meget svar ved at teste nu 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Fik ikke testet til morgen  Manden havde taget bilen så kunne ikke køre ind og købe tests... Men de er købt her til aften, så prøver imorgen tidlig  Tænker ikke jeg får meget svar ved at teste nu 

Jeg testede bedst positiv om aften .

Anmeld Citér

15. januar 2016

Sedigfor

Os tænker jeg, hvis du skal ha mens idag og den ikke dukker op, så det da positiv? (:

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Med min datter var det om morgenen så må hellere vente  jeg render med et håb og en evt frygt for at min krop bare bliver overdynget med symptomer fra stop med minipiller... Har godt nok været igennem møllen med tegn! Så håber virkelig, men... Ikke for meget for vil helst ikke skuffes  jeg skal først have mens imorgen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.