navlebrok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.836 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. januar 2016

Bella&Lina

Skal dette undersøges af lægen? Hun har altid haft lidt men synes det er blevet værre den sidste tid . Hun er 15 mdr 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Ja det ville jeg vende med lægen. Men hvis det er navlebrok, så gør de ikke noget før efter 2 årsaldren. Min mindste er opereret som knabt 3 årig. Hendes navle lignede din datter.

Anmeld Citér

15. januar 2016

Fremad

Det er det samme med min søn...

Han havde en ret stor en ved fødsel/lige efter... nu er den faktisk som den på billedet...

Vi skal til 12 mdr's tjek nu her, og nævnte det ved tidsbestillingen... og det skulle der kigges på... vi oplever tit den popper mere ud ved forstoppelse mm, men pt er den der hele tiden....

så jeg ville vende det med lægen for en sikkerheds skyld...

Go weekend :-)

Anmeld Citér

15. januar 2016

lineog4

Min trold på 5 1/2 har en der er en del større og de gør intet ved det så længe det ikke generer og så længe det kan trykkes ind. 

Jeg ville ikke gå en ekstra tur til lægen men blot nævne det ved en af de almindelige undersøgelser og så siger de formodentlig det samme som til os: ja det er lidt brok, men det vokser hun formodentlig fra og kun hvis den bliver hård og farvet skal vi gøre noget

Anmeld Citér

15. januar 2016

lineog4

Kunne ikke lige finde et billede af navlen fra han var lille eller for den sags skyld nu, men man kan se hvor stor den syner på de her to fra han var 3 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.