Alt det snot!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
6 svar
2 synes godt om
14. januar 2016

Sujan

døjer i andre også med at jeres børn er konstant snottede???

jeg er så frustreret over at mine 2 piger på 1,5 og (snart) 4 år er konstant snottede... Jeg sørger for de er godt pakket ind, varme fødder o.s.v. Men de bliver bare aldrig rigtig raske! Den lille har haft mellemørebetændelse siden april sidste år og vi er ved ørelæge konstant. Jeg er lige begyndt at give dem mælkesyrebakterier, da jeg har hørt godt  om dette.

andre med samme problem? Gode råd eller andet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2016

FruStolpe

Sujan skriver:

jeg er så frustreret over at mine 2 piger på 1,5 og (snart) 4 år er konstant snottede... Jeg sørger for de er godt pakket ind, varme fødder o.s.v. Men de bliver bare aldrig rigtig raske! Den lille har haft mellemørebetændelse siden april sidste år og vi er ved ørelæge konstant. Jeg er lige begyndt at give dem mælkesyrebakterier, da jeg har hørt godt  om dette.

Vi har stort set aldrig syge børn 

Jeg tror på at hemmeligheden er zoneterapi, 1 x måneden hver eneste måned...  

Anmeld Citér

14. januar 2016

Sujan

FruStolpe skriver:

Vi har stort set aldrig syge børn 

Jeg tror på at hemmeligheden er zoneterapi, 1 x måneden hver eneste måned...  

Kunne være man skulle prøve det! 

Synes jo det er synd for dem og føler jo jeg gør noget forkert siden de altid er snottede!

Anmeld Citér

15. januar 2016

mor88

Sujan skriver:

Uldne undertrøjer

Anmeld Citér

15. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sujan skriver:

Min datter er også 1½ år. Hun er også ofte mega snottet. Herhjemme hjælper bio gaia dråber og ekstra mælkesyrebakterier. Det hjælper på det. Hun bliver ikke lige så ofte syg som hun gjorde før vi startede på det.

Så herhjemme er det faktisk mere mig der mere eller mindre konstant er snottet 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Elgaard73

Har du evt fået tjekket om de har polypper? De er de rene sygdoms-magneter.

Vores dreng blev syg/forkølet/snottet hver 3. uge, nærmest på klokkeslet. Så fik han fjernet sine polypper for knap 2 år siden (da han lige var blevet 2 år), og siden har han praktisk talt ikke været syg.

Skal måske lige nævne at han får 1 vitaminpille og 2-3 Eye-Q fiskeolie piller hver dag, men om de gør en forskel, skal jeg ikke kunne sige.

Anmeld Citér

15. januar 2016

Sujan

Elgaard73 skriver:

Har du evt fået tjekket om de har polypper? De er de rene sygdoms-magneter.

Vores dreng blev syg/forkølet/snottet hver 3. uge, nærmest på klokkeslet. Så fik han fjernet sine polypper for knap 2 år siden (da han lige var blevet 2 år), og siden har han praktisk talt ikke været syg.

Skal måske lige nævne at han får 1 vitaminpille og 2-3 Eye-Q fiskeolie piller hver dag, men om de gør en forskel, skal jeg ikke kunne sige.

Den store fik fjernet polypper for et par år siden og hjalp gevaldigt på hendes mellemørebetændelser...

men ellers synes jeg bare de bliver snottet ved den mindste uopmærksomhed... F.eks. Havde den store et uheld imens jeg lige stod og lavede mad m.m.m så hun havde ikke strømper på i maks. 1/2 time og nu er hun helt tilstoppet! 

Synes ellers ikke her er koldt! Bor i nyrenoveret lejlighed

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.