Hvor tidligt mærker man symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2016

Anonym trådstarter

Hvor tidligt er det muligt at mærke symptomer på graviditet? 

Hvis det skulle være lykkes os denne gang vil jeg kun være 3+0 idag. 

Men jeg føler mig virkelig oppustet og synes også at min mave ser oppustet ud. Jeg er vildt træt hele tiden og så opfører min mave sig mærkeligt - det er jo nok bare tarmene da jeg jo alligevel ikke ville kunne mærke liv endnu. 

Drt hele kan jo også bare være fordi jeg ønsker det så meget

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Anonym

Jeg havde ÆL den 29/12 og den 2/1 begyndte mine bryster at gøre vildt ondt og fik mens-lignende smerter i underlivet og det har jeg stadig. Har haft kvalme i 2 dage. Er gået over tid og svag positiv test i går. Tester igen på søndag og håber den er stensikker der 

for dig! 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde ÆL den 29/12 og den 2/1 begyndte mine bryster at gøre vildt ondt og fik mens-lignende smerter i underlivet og det har jeg stadig. Har haft kvalme i 2 dage. Er gået over tid og svag positiv test i går. Tester igen på søndag og håber den er stensikker der 

for dig! 

Mon ikke der er en lille spire der har sat sig fast hos dig 

tak, jeg håber sådan at de symptomer jeg mærker betyder noget 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Camilze

Det varierer fra kvinde til kvinde  Jeg lagde ikke mærke til nogen symptomer, før jeg var 5 uger henne, da jeg havde ømme bryster og ondt i lænden, som jeg jo blot troede var mensessmerter. 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

for dig! 

Jeg havde vidst ægløsning her små 5 dage siden og har haft ømme nipples siden og i går og lidt i dag har jeg haft lidt smerter i underlivet. Håber sørme det er fordi jeg er gravid!!!!! Læner sig hvert fald op af hvordan du havde det. Men det er jo selvfølgelig anderledes fra person til person :-) Men HÅBER!! 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Anonym

Jo, den er vist god nok. Positiv igen i dag ❤️ Så må hellere ringe til lægen i morgen. Havde troet at den ville være ret ultra positiv i dag, men mon ikke den er god nok? 

Håber at de samme symptomer hos jer også giver 2 streger, når I skal teste 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. januar 2016

Camilze

Anonym skriver:

Jo, den er vist god nok. Positiv igen i dag ❤️ Så må hellere ringe til lægen i morgen. Havde troet at den ville være ret ultra positiv i dag, men mon ikke den er god nok? 

Den er god nok  Tillykke 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tillykke  Jeg håber at jeg får samme resultat når jeg skal teste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.