Kiropraktor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2016

Anonym trådstarter

Har du været til kiropraktor med et barn på 4-5 år?

Min søn klager nogle gange over ondt i nakken (i dag har han været meget fysisk aktiv i børnehaven) og jeg skal selvfølgelig til læge med ham. 

Jeg håber naturligvis det ikke er noget alvorligt, men samtidig ved jeg ikke om man kan kurere muskelspændinger (hvis det er det) hos et barn? De ved jo ikke at de spænder på en uhensigtsmæssig måde?

Håber nogen kan dele erfaringer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2016

jenny4

Vi har været afsted med vores ældste som havde en låsning i nakken. Efterfølgende blev hans motorik og mod markant forbedret. Kan varmt anbefale det men kun hvis Kiropraktoren har specialudd sig på børneområdet. Hvor er du fra? Kan anbefale en i Århus.

Anmeld Citér

14. januar 2016

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Vi har været afsted med vores ældste som havde en låsning i nakken. Efterfølgende blev hans motorik og mod markant forbedret. Kan varmt anbefale det men kun hvis Kiropraktoren har specialudd sig på børneområdet. Hvor er du fra? Kan anbefale en i Århus.

Vi bor i Århus 

Et tip om en god kiropraktor ville være guld værd 

Anmeld Citér

14. januar 2016

tarkoflen

Jeg har været afsted et par gange med vores datter på 2,5. Vi har været meget glade for Iben ved rygcenter Århus, det ligger bag Viby centret

jeg var taget afsted, og de er jo ikke så voldsomme ved børn, som de er med voksne. Vores datter har hun nærmest bare trykket lidt på og hevet lidt i

held og lykke med det.

Anmeld Citér

15. januar 2016

jenny4

Anonym skriver:

Vi bor i Århus 

Et tip om en god kiropraktor ville være guld værd 

Laila Hansen i parkalle. Fuldstændig fantastisk til børn og har som en af kun 5 i dk en specialudd i børnekiropraktik. Kan varmt anbefale hende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.