Steriel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej de damer 

jeg begynder at tænke lidt over hvorfor jeg mon ikke er blevet gravid endnu. En tanke der har strejfet mig er om jeg kunne være steriel... 

Men jeg får min menstruation regelmæssig og kan også teste ægløsning... Men kan man være steriel alligevel. Grunden til jeg tænker det er at jeg for en del år siden har fået et par medicinske aborter og tænker om det kan have gjort noget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej de damer 

jeg begynder at tænke lidt over hvorfor jeg mon ikke er blevet gravid endnu. En tanke der har strejfet mig er om jeg kunne være steriel... 

Men jeg får min menstruation regelmæssig og kan også teste ægløsning... Men kan man være steriel alligevel. Grunden til jeg tænker det er at jeg for en del år siden har fået et par medicinske aborter og tænker om det kan have gjort noget. 

Hvor længe har du prøvet at blive gravid?

Anmeld Citér

14. januar 2016

Anonym trådstarter

Hmmm sådan intenst i 5 mdr ca. 

Anmeld Citér

14. januar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hmmm sådan intenst i 5 mdr ca. 

Det er meget normalt at det kan tage op til 1 år. Så der er ingen grund til bekymring endnu..

Anmeld Citér

14. januar 2016

Anonym trådstarter

Ja det ved jeg - men tanken strejfer mig bare om det kan have gjort skade 

Anmeld Citér

15. januar 2016

mija

Hvor mange aborter snakker vi om ? 

Altså som du nok ved i forvejen, så stiger risikoen for at få en graviditet uden for livmoderen, hvis man har fået aborter, og i værste tilfælde kan man blive steril.. 

Men 5 måneder er ikke længe at have prøvet, giv det lidt tid det skal nok komme! 

Men hvis du er meget nervøs, kan du så ikke snakke med din læge? De kan evt vider sende dig til en scanning af æggestokke osv..og se om alt er som det skal være..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.